У Антонівській ЗОШ I-III ступенів № 21 організоване гаряче харчування на базі шкільної їдальні.

Харчування на базі їдальні здійснює ФОП Кліментенко В.М.

Харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах міста здійснюється у відповідності до статті 25 Закону України „Про освіту”, пункту 3 статті 22 Закону України „Про загальну середню освіту”, статті 5 Закону України „”Про охорону дитинства”, статті 32 „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 „Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”, вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу. Механізм організації харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах визначено відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941.

Учні 1-4 класів харчуються безкоштовно за кошти міського бюджету.

Учні , які мають право на пільгове ( безкоштовне) харчування:

  • діти – сироти;
  • діти позбавлені батьківського піклування;
  • діти із малозабезпечених сімей (за наявністю довідки із Управління соціальної праці про встановлення статусу малозабезпеченої сім`ї);
  • діти, які прибули із АР Крим, Луганської обл., та Донецької обл., (за наявності довідки із управління соціальної праці);
  • діти,батьки яких беруть участь у антитерористичній операції (за наявності довідки або посвідчення)

Адміністрація школи постійно дбає про покращення матеріально- технічних умов у шкільній їдальні, дотримання санітарно - гігієнічних норм, законодавчої бази щодо організації харчування у навчальних закладах: зроблений капітальний ремонт обідньої зали, замінено меблі, оновлено технологічне обладнання(придбано 2 холодильники),встановлені нові сучасні рукомийники, сушилки для рук, контейнери для мила, щодня знімаються проби із готової продукції, ведеться журнал бракеражу сирої продукції, ведеться контроль за дотриманням норм харчування на кожну дитину.

Шановні батьки, пам`ятайте, що гаряче харчування - це один із найважливіших складників здоров`я Вашої дитини. Смачного!

/Files/images/Меню.jpg/Files/images/Меню1 (1).jpg

/Files/images/Меню1 (2).jpg


Антонівська загальноосвітня школа І-Ш ступенів № 21

Херсонської міської ради

Н А К А З

Від 05.01.2021 № 04

Про впровадження системи аналізу

небезпечних чинників та критичних точок

контролю(ХАССП) у Антонівській

загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

На виконання Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»,«Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»,ДСТУISO22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга(ISO22000:2005,IDT), наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року №590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».

Мета впровадження системи НАССР: оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє: контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Застосування НАССР передбачає розробку та впровадження НАССР операторами ринку процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною,а також правила поводження з харчовими продуктами.

Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1. Для розробки та впровадження системи НАССР у навчальному закладі створити робочу групуу складі:

Голова (координатор) групи - Сідько А.О. – заступник директора з виховної роботи;

Секретар групи НАССР – Голобородько О.Г. – вчитель зарубіжної літератури, голова профспілки;

Члени групи: Стороніна О.Д. – сестра медична;

Ротарь І.В. – завідуюча господарством;

Гриньова Т.А. – кухар;

Кондратьєва Ю.А. – бухгалтер;

Кириченко К.О. – педагог-організатор.

2. Робочій групі НАССР:

2.1 Розробити та впровадити в Антонівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 Херсонської міської ради систему НАССР.

(січень – червень 2021 року)

2.2 Підготувати пакет офіційних документів з вимогами щодо безпеки та якості харчових продуктів, розробити необхідні форми відсутньої документації та забезпечити ними заклад.

( січень - червень 2020 року)

2.3 Забезпечити надійне і достовірне функціонування системи НАССР і проводити регулярну роботу по впровадженню відповідних форм документування, яка підтверджує функціонування системи НАССР.

(постійно)

2.4 Затвердити функції робочої групи НАССР в навчальному закладі і робочий план з розподілом обов’язків між членами робочої групи. (додається)

(січень - лютий)

2.5 Робочій групі НАССР проводити аналіз безпеки і якості продукції, що готується в харчоблоці навчального закладу , ефективності системи НАССР

(постійно)

2.6ГрупіНАССРвзакладі, зурахуваннямсвоїх знань та досвіду, проводити аналіз (дослідження) небезпечних факторів з метою визначення, які з них необхідно усунути, зменшити до прийнятного рівня або попередити їх появу для виготовлення безпечних харчових продуктів( програми-передумови, які мають охоплювати процеси системи НАССР :

2.6.1 Належне планування виробничих, допоміжних та побутових приміщеньдля уникнення перехресного забруднення;

2.6.2 Вимоги до стану приміщень, обладнання, проведення ремонтних робіт, технічного обслуговування обладнання, калібрування тощо, а також заходи щодо захисту харчових продуктів від забруднення та сторонніх домішок;

2.6.3Вимоги до планування та стану комунікацій – вентиляції, водопроводів, електро- та газопостачання, освітлення тощо;

2.6.4Безпечність води, льоду, пари, допоміжних матеріалів для переробки (обробки) харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами;

2.6.5Чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь);

2.6.6 Здоров’я та гігієна персоналу;

2.6.7 Захист продуктів від сторонніх домішок; поводження з відходами виробництва та сміттям, їх збір та видалення з потужності;

2.6.8 Контроль за шкідниками, визначення виду, запобігання їх появі, засоби профілактики та боротьби;

2.6.9 Зберігання та використання токсичних сполук і речовин;

2.6.10Специфікації (вимоги) до сировини та контроль за постачальниками;

2.6.11 Зберігання та транспортування;

2.6.12 Контроль за технологічними процесами;

2.6.13Маркування харчових продуктів та поінформованість споживачів.

(Пункти 2.6.1.-2.6.13.Постійно)

3. Бутвіловській Н.В., секретареві-друкарці:

3.1 Розмістити даний наказ на сайті навчального закладу.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. директора школи Анна Юрченко



Колектив Антонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №21 Херсонської міської ради посів І місце в конкурсі "Краща шкільна їдальня"

/Files/images/212121213.jpg


/Files/images/2121215.jpg

У Херсонському ліцеї поліграфії та зв'язку відбулася нарада директорів шкіл міста. Одним із питань наради було підведення підсумків конкурсу на кращу їдальню та організацію харчування серед шкіл міста Херсона. Колектив Антонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Херсонської міської ради посів І місце в конкурсі, нагороджений грамотою і в очікуванні грошової винагороди. Вітаю колектив з перемогою! Щиро вірю, що плідно працюючи разом задля дітей у нас попереду ще буде багато перемог! Спасибі управлінню освіти за організацію чудового конкурсу, за допомогу, підтримку! Працюємо задля майбутнього, а майбутнє в наших дітях!

Х Е Р С О Н С Ь К А М І С Ь К А Р А Д А

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

Н А К А З

м. Херсон

від 24.10.2016 № 372

Про підсумки проведення міського
конкурсу на кращу організацію харчування
в загальноосвітніх навчальних закладах міста

Керуючись пунктом 5.2.4. Положення про управління освіти Херсонської міської ради, на виконання наказу управління освіти від 05.01.2015 № 1 «Про проведення міського конкурсу на кращу організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах міста у 2015-2016 роках», з метою поліпшення організації харчування та покращення матеріально-технічної бази шкільних їдалень загальноосвітніх навчальних закладів міста протягом січня - жовтня 2016 року проведено міський конкурс на кращу організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах міста (далі – Конкурс).

На відбірковий етап Конкурсу надали матеріали 43 освітніх закладів міста № 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 20, 21, 24, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 35, 36, 37, 38, 44, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, Таврійський ліцей мистецтв, спеціальна загальноосвітня школа № 1, НВО «Хабад».

Учасники Конкурсу представили роботу закладу з організації харчування за визначеними критеріями: показник охоплення учнів харчуванням, діяльність комісії громадського контролю за якістю харчування, стан оформлення обідньої зали, наявність інформаційних стендів, тощо.

До складу журі запрошено провідних спеціалістів та викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації: Херсонського національно-технічного університету, Херсонського державного університету, Херсонського професійно-морського ліцею Херсонської державної морської академії, Державного навчального закладу «Херсонське вище професійне комерційне училище». Вивчаючи зміст матеріалів, наданих на Конкурс, журі відзначило належний стан організації харчування дітей у всіх загальноосвітніх навчальних закладах міста.

За загальним протоколом відбіркового етапу Конкурсу фіналістами визначено сім освітніх закладів: № 5, 12, 14, 21, 32, 52, 57.

20 жовтня 2016 року відбувся ІІ (фінальний) етап Конкурсу, під час якого члени журі відвідали заклади освіти з метою огляду на місці умов організації

харчування учнів і стану матеріально-технічної бази харчоблоків та обідньої зали. Серед навчальних закладів – фіналістів Конкурсу, які отримали найвищі бали, журі відзначило організацію харчування в Антонівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 21, Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 28, Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 12 та Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 57.

Проте, за результатами проведеного Конкурсу та наданих журі рекомендацій виявлено окремі недоліки з питання організації харчування дітей, а саме: низький показник (менше 20%) охоплення учнів гарячим харчуванням за батьківські кошти в школах № 16, 18, 24, 31, 37, 47, 55, НВК № 33, 56.

Матеріали, надані на Конкурс окремими закладами, зокрема № 16, 29, 47, 54, Таврійським ліцеєм мистецтв, не містять повної інформації про шкільну їдальню: відсутній чіткий опис здійснення контролю адміністрації закладу за якістю приготування страв; представлені фотоматеріали не підтверджують стан їдальні до і після облаштування; неякісно оформлено матеріали.

Не забезпечили участь у міському конкурсі на кращу організацію харчування керівники загальноосвітніх навчальних закладів № 40, 41, 43, школи-сада № 86, НВК «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства», фізико-технічного ліцею.

Враховуючи вищезазначене, на підставі протоколів та рекомендацій журі Конкурсу

НАКАЗУЮ:

1. Визнати переможцем та призерами міського конкурсу на кращу організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах міста та нагородити грамотами управління освіти Херсонської міської ради колективи освітніх закладів:

- Антонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 Херсонської міської ради (директор Лугова Г.Л.) за І місце;

- Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 ім. О.С. Пушкіна Херсонської міської ради (директор Надточий Т. В.) за ІІ місце;

- Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради (директор Солоненко О.І.) та Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 57 з поглибленим вивченням іноземних мов Херсонської міської ради (директор Гаврилюк О. С.) за ІІІ місце.

2. Нагородити дипломами за результативну участь у Конкурсі колективи освітніх закладів № 5, 14, 52 (директори - Драчова О.М., Біль Н.Є., Бєляєва В.І.).

3. Керівникам освітніх закладів № 16 (Шалаєва Л.В.), 18 (Пригода В.М.), 24 (Овчаренко Т.І.), 31 (Новгородський В.В.), 33 (Щетина Т.П.), 37 (Бунчук О.А.), 47 (Галкун Т.М.), 55 (Печена Г.П.), 56 (Микитюк С.В.) забезпечити охоплення гарячим харчуванням за батьківські кошти не менше 20% дітей від загальної кількості учнів підпорядкованого закладу.

4. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

4.1. Забезпечити якісне виконання заходів щодозміцнення та оновлення матеріально-технічної бази шкільних їдалень та збільшення показника охоплення учнів гарячим харчуванням.

4.2. Протягом 2016/2017 навчального року проводити постійну роботу серед школярів та батьківської громадськості з питань повноцінного гарячого харчування з залученням спеціалістів системи охорони здоров’я (за згодою); порушувати питання на батьківських зборах про раціональне харчування дітей, результати громадського контролю за якістю харчування.

5. Головному спеціалісту відділу з питань виховної роботи Потук О.І. забезпечити висвітлювання в засобах масової інформації результатів участі освітніх закладів у міському конкурсі на кращу організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах міста.

6. Зняти з контролю наказ управління освіти від від 05.01.2015 № 1 «Про проведення міського конкурсу на кращу організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах міста у 2015-2016 роках» як такий, що виконано.

7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на першого заступника начальника управління освіти Кулик О.М.

Начальник управління освіти Ю.М.Ніконов

/Files/images/SDC14484.JPG /Files/images/SDC14419.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1096

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.