Педагогічна майстерність

Педагогічна майстерність.Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу та підвищенні педагогічної майстерності вчителів займають відкриті уроки.Вони дозволяють вчителю-предметнику продемонструвати свій позитивний інноваційний досвід. Так, 21.11 та 05.12 вчителем історії Очеретяною Н.О. було проведено відкриті уроки в 6 класі з теми "Природно-географічні особливості Давньої Індії.Суспільний устрій" та у 5 класі - "Історичні джерела та їх різновиди. Робота з історичними джерелами."Учні 6 класу отримали можливість здійснити незабутню уявну подорож до Давньої Індії, дівчата одягнені в справжнє індійське сарі презентували класу про традиції та звичаї давніх дравідів.Вдало організовані інтерактивні форми роботи з дітьми (групова робота та робота в парах), спонукали учнів до діалогу та постійної взаємодії.Закінчився урок імпровізованою "історичною рибалкою" на берегах річки Ганг, учні ловили рибу і відповідали на виловленні питання.Було цікаво та незвично. На відкритому уроці в 5 класі, учні наочно ознайомились з речовими пам'ятками, мали можливість побачити імпровізований археологічний розкоп, працювали в робочих групах: "археологи", "працівники музею", "історики - дослідники", отримали навички роботи з речовими джерелами, здійснювали етнографічний опис предмета . Проведена , наприкінці уроку саморефлексія учнів, відбувалась у нестандартний спосіб - діти писали свої думки гусиними перами та чорнилами, так як це робили у давнину. Вчителем англійської мови Клюшнік О.В. 05.12 у 7-а класі проведено нетрадиційний відкритий урок на тему "Приготування їжі".Діти повторили лексику за темою, активно працювали в групах, дізнались про користь вітамінів та здорового харчування, комунікували. А також, взяли участь в кулінарному шоу "Майстер шеф". Учні показали хороші результати та отримали задоволення від проведеного уроку. Так тримати !

Кiлькiсть переглядiв: 124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.