ПАМ'ЯТКА

для школярів

Шановні діти !

Додержання нижче зазначених порад та рекомендацій надасть Вам можливість уберегтися від біди.

Ø Якщо ти опинився вдома без батьків, нікому чужому або малознайомому не відчиняй двері.

Ø На питання чужих людей, чи є тато, мама, краще відповісти, що батьки зараз відпочивають вдома.

Ø На телефонні дзвінки із запитаннями, чи є, та коли повернуться батьки з роботи, потрібно відповідати, що вони зайняті, та запитати, кому та куди їм потрібно зателефонувати.

Ø Не запрошуй додому малознайомих хлопчиків та дівчаток.

Ø Не вихваляйся перед оточуючими про те, які є у вашій квартирі дорогі речі.

Ø Дуже правильно роблять діти, які знайомлять батьків зі своїми друзям.

Ø Не лякайся, якщо, знаходячись вдома, почуєш, що хтось намагається відчинити вхідні двері, а голосно спитай „Хто там?".

Ø Якщо двері продовжують відчиняти чужі люди - буде правильним зателефонувати „02" та викликати міліцію, точно вказавши адресу, після чого з балкону або з вікна покликати сусідів або оточуючих на допомогу.

Ø Виходячи з дому, не забувай зачиняти балкон та вікна, особливо, якщо мешкаєш на нижніх поверхах.

Ø Не залишай в дверях записок - це привертає увагу сторонніх.

Ø Будь уважним з ключами від квартири - не губи, не залишай під половиком, у поштовому ящику та у інших місцях.

Ø У разі, якщо ти загубив ключі або не пам'ятаєш, де залишив ключі, важливо одразу повідом йти батьків та замінити замки в дверях.

Ø На вулиці будь уважним та обережним. Переходь проїзну частину тільки на зелений сигнал світлофора або на визначеному пішохідному переході.

Ø Не стій поряд з автомобілем, що зупинився - це небезпечно.

Не сідай до незнайомих в автомобіль покататися, навіть якщо дуже хочеться або ти
запізнюєшся.

Ø Якщо незнайомі запросили послухати музику, подивитися відеофільми, погратися із собакою (може бути й інший привід), не поспішай погоджуватися, перед тим обов'язково порадься з батьками або вчителями.

Ø Не треба на вулиці розмовляти з п'яними, навіть знайомими людьми. оскільки нетверезий чоловік дуже змінюється, його вчинки можуть бути непередбачуваним та жорстоким.

Ø Необхідно знати, що все нове, незнайоме приховує в собі небезпеку. Незнайомі предмети - пакети, банки, пляшки ні в якому разі не можна відкривати, нюхати, збирати, кидати в полум'я. В них можуть бути отруйні речовини (рідина, порошок або газ), які можуть потягти тяжкі отруєння, вибухи.

Ø Не бери сірники, не розводь багаття, не вмикай незнайомі електроприлади, не роби самостійно всілякі досліди при відсутності батьків.

Ø Якщо в дворі або біля школи хлопчики вимагають гроші, намагайся запевнити їх, що грошей в тебе немає, та повідом про цей випадок батьків та працівників міліції.

Ø Не бери із собою великої суми грошей, однак, якщо раптово такі гроші опинилися в кишені, нікому не розповідай про це.

Ø Якщо відчуваєш, що тебе переслідують, зайди до найближчого магазину, іншої установи або попроси дорослого перехожого довести тебе одому. Щоб не сталося з тобою, твоїми близькими, звертайся до міліції, де завжди знайдеш добру пораду та допомогу.


Профорієнтаційна робота

Вибір професії є дуже складним питанням, особливо в наш час радикальних змін в області економіки, політики і соціально-культурної ситуації.

В умовах сучасної дійсності професійна психологічна допомога стає більш актуальною і важливою. Специфіка психологічних проблем професійного вибору визначається нестабільністю ситуації в державі, необхідністю засвоєння нового соціально-економічного досвіду. З одного боку, ті професії які з’явилися на ринку праці, ще не мають коренів в професійній культурі нашого суспільства, з іншого боку, йде хворобливий процес ломки стереотипів традиційних форм професіоналізації, які потерпають зміни в сучасних умовах.

Успіх випускників у житті, їхня самореалізація багато в чому залежать від правильного вибору професії. Тому роль первинного професійного самовизначення в наш час значно зросла. Професійному ж вибору випускників передує не менш важливий для дитини етап вибору профілю навчання, від якого залежать і досягнення в навчанні і, задоволення від процесу пізнання, і підготовка переходу на наступний освітній щабель, до майбутньої професійної діяльності. Адже чим точнішим буде самовизначення, тим більшою є ймовірність того, що суспільство одержить фахівця високого ґатунку.

Вибір професії повинен ґрунтуватися на нахилах, психофізіологічних особливостях, і реальному врахуванні потреб суспільства.

В нашій школі розпочинається робота практичного психолога з учнями 9 класів з метою допомоги старшокласникам у професійному самовизначенні.

Учні та їх батьки можуть прийти до практичного психолога на консультацію за графіком :

Дні тижняЧас проведення консультацій
Понеділок9.00-11.00
Четвер15.00-17.00
Кiлькiсть переглядiв: 551

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.