Антонівська загальноосвітня школа I – III ступенів № 21

Херсонської міської ради

Н А К А З

від 29.04.2021 № 75

Про подовження додаткових

обмежувальних заходів

На виконання наказу управління освіти Херсонської міської ради від 29.04.2021 року №85-Т, «Про подовження додаткових обмежувальних заходів у закладах освіти м. Херсон», на підставі рішень регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 28.04.2021 (протокол № 10), міської комісії з питань ТЕБ та НС від 29.04.2021 (протокол № 11), з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 в місті

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити дистанційний формат організації освітнього процесу для

учнів 5 – 9 класів до 10.05.2021 року (включно).

2. . З 05.05.2021 року змінити умови праці педагогічних працівників школи (вчителів-предметників, які викладають у 5-9 класів), а саме перевести на гнучкий (дистанційний) режим роботи, з можливістю віддаленого дистанційного навчання здобувачів освіти та з дотриманням встановленого, згідно з тарифікацією, робочого часу (педагогічного навантаження) без зміни інших умов праці.

3. Працівникам закладу дотримуватися протиепідемічних заходів у закладі

відповідно до Інструкції для працівників з охорони праці щодо протиепідемічних заходів у закладі в зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (наказ по школі від 18.08.2020 року, додаток №1).

4. Юрченко А.В., заступнику директора з навчально-виховної роботи:

4.1.Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.

4.2. 05.05.2021 року провести інструктаж з охорони праці з педагогічними працівниками.

5. Учителям – предметникам 5-9 класів:

5.1. Забезпечити виконання навчальних програм в 5-9 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей учнів.

5.2. Здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання зручним способом, з подальшим занесенням до відповідних сторінок класного журналу.

5.3. Вести електронний журнал у системі «Моя школа».

5.4. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

5.5. Заповнення класних журналів здійснювати згідно Інструкцій з ведення класних журналів учнів 1-3 класів, 4-х та 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

6. Класним керівникам 5-9 класів:

6.1. Провести роботу з батьківською громадськістю стосовно додаткових обмежувальних заходів, дистанційної форми навчання з 05.05.2021 року по 10.05.2021 року, особливу увагу звернути на те, що під час дистанційного навчання батьки несуть повну відповідальність за збереження здоров’я та життя своїх дітей.

6.2. Надавати консультації учням та їх батькам з питань дистанційного навчання.

6.3. Контролювати виконання учнями завдань.

6.4. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

6.5. 05.05.2021 року провести інструктаж з безпеки життєдіяльності (з учнями свого класу (5-9 клас), (Наказ від 29.03.2021 року № 58 додаток №1).

6.6. Заборонити проведення масових заходів (вистав, свят, концертів), за участю здобувачів освіти з більше ніж однієї групи (класу) та за присутності(відвідувачів).

7. Ротарь І.В., завідуючій господарством, забезпечити дотримання протиепідемічних заходів, наявність антисептичних засобів.

8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи Марія КЕДРОВСЬКА

Додаток 1до наказу від 29.03.2021 № 58

ІНСТРУКЦІЯ

З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Правила безпечної роботи учасників освітнього процесу (батьків, учнів) під час дистанційної (надомної) роботи в умовах карантину

1. Загальні положення

1.1. Інструкція встановлює вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час дистанційної (надомної) роботи вумовах карантину.

1.2. Вимоги цієї інструкції обов’язкові. Їх невиконання єпорушенням, заяке застосовують заходи впливу відповіднодозаконодавства.

1.3. У закладах торгівлі застосовувати маски чи респіратори та захисні рукавички, дотримуватися дистанції щонайменше 1 м.

1.4. Небезпечний чинник на час карантину - коронавірус SARS-CoV-2. Він передається переважно контактним шляхом - потрапляє на слизові оболонки носа, очей тарота через руки чиінші предмети.

Пам’ятайте, що у повітрі вірус може жити до 3 годин, нарезинових рукавичках таалюмінієвій поверхні- до8годин, насталевій- до48годин, дерев’яній і скляній- до4діб, паперовій іпластиковій поверхнях- до5діб.

1.5. Уникати контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

1.6. Перед початком роботи з екранними пристроями (планшети, смартфони, мобільні телефони, комп’ютери), обов’язково їх продезінфікувати.

1.7. Проводити щоденний температурний скринінг.

1.8. Якщо у вас сухий кашель або не дуже висока температура (тобто температура 37,3 ºС і більше), проконсультуйтеся із сімейним лікарем. Залишайтеся вдома та самоізолюйтеся. Носіть маску й уникайте близького контакту (не ближче ніж 1,5 м) з членами сім’ї.

1.9. Якщо у вас температура понад 38 ºС і ускладнене дихання - викличте швидку допомогу за телефоном «103».

2. Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1. У разі використання приладів з екранними пристроями незалежно відїхнього типу тамоделі необхідно очистити їх від пилу йінших забруднень.

2.2. Оглянути робочий стіл та прибрати речі, що не стосуються виконуваної роботи.

2.3. Регулярно дезінфікувати робочі поверхні - дверні ручки, поручні, столи тощо.

3. Вимоги безпеки під час роботи

3.1. Не вживати їжу за робочим столом.

3.2. Не торкатися немитими руками очей, носа та рота, запотреби використовувати стерильні серветки.

3.3. Провітрювати приміщення щогодини не менше ніж 10хвилин.

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Відключити від електричної мережі екранні пристрої тапродезінфікувати клавіатуру.

4.2. Вимити руки з милом протягом не менше ніж 30с абообробити їх антисептиком.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1. Якщо стався нещасний випадок, повідомити про це батьків, класного керівника.

101 – пожежна охорона, 102 – поліція; 103 – швидка допомога; 104 – аварійна газова служба.

Щоб не вчити безліч номерів, досить запам'ятати 112 - єдиний номер для звернення в службу порятунку в Україні. Так, диспетчер проконсультує, як діяти в конкретній ситуації і при необхідності - викличе потрібну бригаду.

6. Вимоги дотримання протиепідемічних обмежувальних заходів, а саме забороняється:

6.1. Перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без одягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

6.2. Перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;

6.3. Самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації.

7. Відповідальність батьків та учнів:

7.1. Незалежно від форми навчання (дистанційна, очна) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку» пункт 13:

«У разі відсутності учнів (якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов'язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти), які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин заклад освіти невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом поточного навчального року».

7.2. Відповідно наказу МОН України від 08.09.2020 року N 1115, Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, розділ І, пункт 13:

«Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбають про фізичне та психічне здоров'я дітей, формують у них навички здорового способу життя, а також сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі».


Уроки проводяться дистанційно (онлайн) за допомогою сервісу

Google Класс, Zoom

№ уроку Час проведення Перерва, хвилин
1 9.00 9.20 10
2 9.30 9.50 10
3 10.00 10.20 20
4 10.40 11.00 10
5 11.10 11.30 10
6 11.40 12.00 10
712.1012.30

Розклад уроків

День тижня № уроку 5-А клас 5-Б клас 6 клас
Понеділок 1 Українська мова Українська мова Зарубіжна літ.
2 Математика Англійська мова Українська мова
3 Англійська мова Математика Біологія
4 Українська літ. Українська літ. математика
5 Трудове навчання Фізична культура Українська літ.
6 Фізична культура Трудове навчання Основи здоров’я
7 Фізична культура
8
Вівторок 1 Українська мова Українська мова Географія
2 Природознавство Математика Українська мова
3 Математика Образотворче м. Англійська мова
4 Німецька мова Історія Математика
5 Історія Німецька мова Фізична культура
6 Образотворче мистецтво Природознавство Німецька мова
Середа 1 Зарубіжна літ. Українська мова Історія України
2 Природознавство Математика Українська літ
3 Основи здоров’я Англійська мова Математика
4 Математика Природознавство Інформатика
5 Інформатика Зарубіжна літ. Англійська мова
6 Англійська мова Інформатика Трудове навчання
7 Трудове навчання
8
Четвер 1 Українська мова Українська мова Німецька мова
2 Німецька мова Основи здоров’я Українська мова
3 Фізична культура Німецька мова Образотворче мист.
4 Трудове навчання Фізична культура Географія
5 Українська літ. Трудове навч. Фізична культура
6 Зарубіжна літ.
7
8
П’ятниця 1 Українська мова Українська літ. Біологія
2 Математика Англійська мова Українська мова
3 Зарубіжна література Математика Музичне мистецтво
4 Англійська мова Зарубіжна літ. Математика
5 Фізична культура Музика Всесвітня історія
6 Музика Фізична культура Англійська мова
№ уроку 7 клас 8-А клас 8-Б клас 9 клас
1 Фізична культура Географія Біологія Англійська мова
2 Алгебра Біологія Географія Українська мова
3 Історія України Українська мова Фізика Алгебра
4 Англійська мова Фізична культура Українська мова Іст.Укр/ Географія
5 Українська літ. Німецька мова Інформатика Біологія
6 Інформатика Українська літ. Англійська мова Німецька мова
7 Біологія Англійська мова Фізична культура Інформатика
8
Вівторок Вівторок Вівторок Вівторок
1 Геометрія Алгебра Німецька мова Зарубіжна література
2 Укр.мов./нім.мов. Українська мова Зарубіжна літ. Геометрія
3 Укр.мов./нім.мов Хімія Українська мова Фізика
4 Географія Зарубіжна літ. Інформатика Хімія
5 Фізика Фізична культ. Алгебра Географія
6 Фізична культура Історія України Хімія Українська літ.
7 Хімія (тижд.А) Інформатика Фізична культура
8
Середа Середа Середа Середа
1 Алгебра Геометрія Українська мова Хімія
2 Укр.мов/ нім.мов. Фізика Історія України Алгебра
3 Укр.мов/ нім.мов. Англійська мова Українська літ. Основи здоров’я
4 Всесвітня історія Українська мова Хімія Зарубіжна літ.
5 Хімія Основи здоров’я Геометрія Німецька мова
6 Фізична культура Хімія Основи здоров’я Мистецтво
7 Німецька мова Фізична культура Фізика
8
Четвер Четвер Четвер Четвер
1 Географія Зарубіжна літ. Всесвітня історія Трудове навчання
2 Українська літ. Трудове навчання Зарубіжна література Всесвітня історія
3 Англійська мова Всесвітня історія Алгебра Українська мова
4 Зарубіжна літ. Алгебра Німецька мова Фізика
5 Основи здоров’я Мистецтво Фізична культура Англійська мова
6 Фізика Трудове навчання Осн. Правознавства
7 Англійська мова Фізична культура
8
П`ятниця П`ятниця П`ятниця П`ятниця
1 Зарубіжна літ. Геометрія Географія Історія України
2 Геометрія Українська літ Історія України Біологія
3 Укр. мов/Трудове Біологія Українська літ. Фізична культура
4 Музичне мист. Історія України Фізика Українська літ.
5 Укр. мов/Трудове Фізика Геометрія Географія
6 Біологія Географія Мистецтво Інформатика
7 Образотворче м. Інформатика Біологія
8

Антонівська загальноосвітня школа I – III ступенів № 21

Херсонської міської ради

Н А К А З

від 16.04.2021 року № 69

Про вжиття додаткових обмежувальних

заходів у закладі освіти

На виконання наказу управління освіти Херсонської міської ради від 16.04.2021 року №77-Т, «Про вжиття додаткових обмежувальних

заходів у закладах освіти м. Херсон», на підставі рішень регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 15.04.2021(протокол №9), міської комісії з питань ТЕБ та НС від 16.04.2021 (протокол №10), з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID - 19 місті

НАКАЗУЮ:

1. Дозволити з 19.04.2021 року навчання для учнів 1-4 класів за умови д

отримання протиепідемічних заходів, визначених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50.

2. Продовжити з 19.04.2021 року до 30.04.2021 року (включно)

дистанційний формат організації освітнього процесу для учнів 5-9 класів.

3. З 19.04.2021 року змінити умови праці педагогічних працівників школи, а саме перевести на гнучкий (дистанційний) режим роботи, з можливістю віддаленого дистанційного навчання здобувачів освіти та з дотриманням встановленого, згідно з тарифікацією, робочого часу (педагогічного навантаження) без зміни інших умов праці.

4. Працівникам закладу дотримуватися протиепідемічних заходів у закладі

відповідно до Інструкції для працівників з охорони праці щодо протиепідемічних заходів у закладі в зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (наказ по школі від 18.08.2020 року, додаток №1).

5. Юрченко А.В., заступнику директора з навчально-виховної роботи:

5.1.Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.

5.2. 19.04.2021 року провести інструктаж з охорони праці з педагогічними працівниками.

6. Учителям – предметникам 5-9 класів:

6.1. Забезпечити виконання навчальних програм в 5-9 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей учнів.

6.2. Здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання зручним способом, з подальшим занесенням до відповідних сторінок класного журналу.

6.3. Вести електронний у системі «Моя школа».

6.4. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

6.5. Заповнення класних журналів здійснювати згідно Інструкцій з ведення класних журналів учнів 1-3 класів, 4-х та 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

7. Класним керівникам 5-9 класів:

7.1. Провести роботу з батьківською громадськістю стосовно додаткових обмежувальних заходів, дистанційної форми навчання з 19.04.2021 року до 30.04.2021 року, особливу увагу звернути на те, що під час дистанційного навчання батьки несуть повну відповідальність за збереження здоров’я та життя своїх дітей.

7.2. Надавати консультації учням та їх батькам з питань дистанційного навчання.

7.3. Контролювати виконання учнями завдань.

7.4. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

7.5. 19.04.2021 року провести інструктаж з безпеки життєдіяльності (з учнями свого класу (1- 9 клас), (Наказ від 29.03.2021 року № 58 додаток №1).

7.6. Заборонити проведення масових заходів (вистав, свят, концертів), за участю здобувачів освіти з більше ніж однієї групи (класу) та за присутності(відвідувачів).

8. Ротарь І.В., завідуючій господарством, забезпечити дотримання протиепідемічних заходів, наявність антисептичних засобів.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи Марія КЕДРОВСЬКА

Додаток 1

до наказу від 29.03.2021
№ 58

ІНСТРУКЦІЯ

З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Правила безпечної роботи учасників освітнього процесу (батьків, учнів) під час дистанційної (надомної) роботи в умовах карантину

1. Загальні положення

1.1. Інструкція встановлює вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час дистанційної (надомної) роботи вумовах карантину.

1.2. Вимоги цієї інструкції обов’язкові. Їх невиконання єпорушенням, заяке застосовують заходи впливу відповіднодозаконодавства.

1.3. У закладах торгівлі застосовувати маски чи респіратори та захисні рукавички, дотримуватися дистанції щонайменше 1 м.

1.4. Небезпечний чинник на час карантину - коронавірус SARS-CoV-2. Він передається переважно контактним шляхом - потрапляє на слизові оболонки носа, очей тарота через руки чиінші предмети.

Пам’ятайте, що у повітрі вірус може жити до 3 годин, нарезинових рукавичках таалюмінієвій поверхні- до8годин, насталевій- до48годин, дерев’яній і скляній- до4діб, паперовій іпластиковій поверхнях- до5діб.

1.5. Уникати контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

1.6. Перед початком роботи з екранними пристроями (планшети, смартфони, мобільні телефони, комп’ютери), обов’язково їх продезінфікувати.

1.7. Проводити щоденний температурний скринінг.

2. Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1. У разі використання приладів з екранними пристроями незалежно відїхнього типу тамоделі необхідно очистити їх від пилу йінших забруднень.

2.2. Оглянути робочий стіл та прибрати речі, що не стосуються виконуваної роботи.

2.3. Регулярно дезінфікувати робочі поверхні - дверні ручки, поручні, столи тощо.

3. Вимоги безпеки під час роботи

3.1. Не вживати їжу за робочим столом.

3.2. Не торкатися немитими руками очей, носа та рота, запотреби використовувати стерильні серветки.

3.3. Провітрювати приміщення щогодини не менше ніж 10хвилин.

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Відключити від електричної мережі екранні пристрої тапродезінфікувати клавіатуру.

4.2. Вимити руки з милом протягом не менше ніж 30с абообробити їх антисептиком.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1. Якщо стався нещасний випадок, повідомити про це батьків, класного керівника.

5.2. Якщо у вас сухий кашель або не дуже висока температура (тобто температура 37,3ºС ібільше), проконсультуйтеся ізсімейним лікарем. Залишайтеся вдома тасамоізолюйтеся. Носіть маску йуникайте близького контакту (неближченіж 1,5м) зчленами сім’ї.

5.3. Якщо у вас температура понад 38 ºС і ускладнене дихання- викличте швидку допомогу зателефоном «103».

6. Вимоги дотримання протиепідемічних обмежувальних заходів, а саме забороняється:

6.1. Перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без одягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

6.2. Перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;

6.3. Самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації.

7. Відповідальність батьків та учнів:

7.1. Незалежно від форми навчання (дистанційна, очна) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку» пункт 13:

«У разі відсутності учнів (якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов'язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти), які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин заклад освіти невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом поточного навчального року».

7.2. Відповідно наказу МОН України від 08.09.2020 року N 1115, Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, розділ І, пункт 13:

«Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбають про фізичне та психічне здоров'я дітей, формують у них навички здорового способу життя, а також сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі».

Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

Н А К А З

від 29.03.2021 № 58

Про протиепідемічні заходи

у закладі освіти щодо попередження

розповсюдження короновірусної інфекції

На виконання наказу управління освіти Херсонської міської ради від 29.03.2021 року №59-Т, «Про протиепідемічні заходи у закладах освіти м. Херсон щодо попередження розповсюдження коронавірусної інфекції», на підставі рішень регіональної комісії з питань ТЕБ та НС від 26.03.2021(протокол №7), міської комісії з питань ТЕБ та НС від 29.03.2021 (протокол №7), з метою запобігання поширенню коронавіруса 2019

НАКАЗУЮ:

1. Перевести учнів на дистанційне навчання з 05.04.2021 року – 18.04.2021 року.

2. З 29.03.2021 року змінити умови праці педагогічних працівників школи, а саме перевести на гнучкий (дистанційний) режим роботи, з можливістю віддаленого дистанційного навчання здобувачів освіти та з дотриманням встановленого, згідно з тарифікацією, робочого часу (педагогічного навантаження) без зміни інших умов праці.

3. Заборонити:

3.1. відвідування закладу освіти;

3.2. проведення в закладах освіти батьківських зборів, гуртків, факультативів, спецкурсів, а також групових екскурсій та поїздок.

4.Юрченко А.В., заступнику директора з навчально-виховної роботи:

4.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.

4.2. 29.03.2021 року провести інструктаж з охорони праці з педагогічними працівниками.

5. Вчителям – предметникам 1-9 класів:

5.1. Забезпечити виконання навчальних програм в 1-9 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей учнів.

5.2. Здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання зручним способом, з подальшим занесенням до відповідних сторінок класного журналу.

5.3. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

5.4. Заповнення класних журналів здійснювати згідно Інструкцій з ведення класних журналів учнів 1-4-х та 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

6. Класним керівникам 1-9 класів:

6.1. Провести роботу з батьківською громадскістю стосовно переведення школи на дистанційну форму навчання з 05.04.2021 року – 18.04.2021 року, особливу увагу звернути на те, що під час дистанційного навчання батьки несуть повну відповідальність за збереження здоров’я та життя своїх дітей.

6.2. Надавати консультації учням та їх батькам з питань дистанційного навчання.

6.3. Контролювати виконання учнями завдань.

6.4. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

6.5. Просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.

6.6. 29.04.2021 року провести інструктаж з безпеки життєдіяльності з учнями свого класу (Інструкція додаток 1 до наказу).

7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи Марія КЕДРОВСЬКА

Додаток 1

до наказу від 29.03.2021
№ 58

ІНСТРУКЦІЯ

З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Правила безпечної роботи учасників освітнього процесу (батьків, учнів) під час дистанційної (надомної) роботи в умовах карантину

1. Загальні положення

1.1. Інструкція встановлює вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час дистанційної (надомної) роботи вумовах карантину.

1.2. Вимоги цієї інструкції обов’язкові. Їх невиконання єпорушенням, заяке застосовують заходи впливу відповіднодозаконодавства.

1.3. У закладах торгівлі застосовувати маски чи респіратори та захисні рукавички, дотримуватися дистанції щонайменше 1 м.

1.4. Небезпечний чинник на час карантину - коронавірус SARS-CoV-2. Він передається переважно контактним шляхом -потрапляє на слизові оболонки носа, очей тарота через руки чиінші предмети.

Пам’ятайте, що у повітрі вірус може жити до 3 годин, нарезинових рукавичках таалюмінієвій поверхні- до8годин, насталевій- до48годин, дерев’яній і скляній- до4діб, паперовій іпластиковій поверхнях- до5діб.

1.5. Уникати контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

1.6. Перед початком роботи з екранними пристроями (планшети, смартфони, мобільні телефони, комп’ютери), обов’язково їх продезінфікувати.

1.7. Проводити щоденний температурний скринінг.

2. Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1. У разі використання приладів з екранними пристроями незалежно відїхнього типу тамоделі необхідно очистити їх від пилу йінших забруднень.

2.2. Оглянути робочий стіл та прибрати речі, що не стосуються виконуваної роботи.

2.3. Регулярно дезінфікувати робочі поверхні - дверні ручки, поручні, столи тощо.

3. Вимоги безпеки під час роботи

3.1. Не вживати їжу за робочим столом.

3.2. Не торкатися немитими руками очей, носа та рота, запотреби використовувати стерильні серветки.

3.3. Провітрювати приміщення щогодини не менше ніж 10хвилин.

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Відключити від електричної мережі екранні пристрої тапродезінфікувати клавіатуру.

4.2. Вимити руки з милом протягом не менше ніж 30с абообробити їх антисептиком.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1. Якщо стався нещасний випадок, повідомити про це батьків, класного керівника.

5.2. Якщо у вас сухий кашель або не дуже висока температура (тобто температура 37,3ºС ібільше), проконсультуйтеся ізсімейним лікарем. Залишайтеся вдома тасамоізолюйтеся. Носіть маску йуникайте близького контакту (неближченіж 1,5м) зчленами сім’ї.

5.3. Якщо у вас температура понад 38 ºС і ускладнене дихання- викличте швидку допомогу зателефоном «103».

6. Відповідальність батьків та учнів:

6.1. Незалежно від форми навчання (дистанційна, очна) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку» пункт 13:

«У разі відсутності учнів (якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов'язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти), які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин заклад освіти невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Причини відсутності учня на навчальних заняттях підтверджуються відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом поточного навчального року».

6.2. Відповідно наказу МОН України від 08.09.2020 року N 1115, Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, розділ І, пункт 13:

«Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбають про фізичне та психічне здоров'я дітей, формують у них навички здорового способу життя, а також сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі».


СХВАЛЕНО

Педагогічною радою школи

Протокол № 1 від 27.08.2020

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом по школі

№112 від 31.08.2020 року

Директор школи______Г.Л.Лугова

ПОЛОЖЕННЯ
про дистанційну форму здобуття базової середньої освіти

по Антонівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21
Херсонської міської ради

I. Загальні положення

1. Це Положення визначає механізм забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти (далі - освіти) за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами в закладі освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі – заклад освіти ).

2. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

асинхронний режим - взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо;

електронні освітні ресурси з навчальних предметів (інтегрованих курсів) - засоби навчання на цифрових носіях будь-якого типу або розміщені в інформаційно-телекомунікаційних системах, які відтворюються за допомогою електронних технічних засобів і можуть застосовуватися в освітньому процесі при вивченні окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів);

електронне освітнє середовище - сукупність умов навчання, виховання та розвитку учнів, що забезпечуються за допомогою сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій;

дистанційне навчання - організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх як правило опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій;

інформаційно-телекомунікаційна система дистанційного навчання (електронна освітня платформа) - програмно-технічний комплекс, що об'єднує систему електронних освітніх ресурсів, програмне забезпечення для створення, накопичення та доступу до таких ресурсів, а також для організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання (у тому числі ефективної взаємодії учасників освітнього процесу та контролю за навчанням);

інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології дистанційного навчання - технології створення, накопичення, зберігання та доступу до електронних освітніх ресурсів з навчальних предметів (інтегрованих курсів), а також забезпечення організації та супроводу освітнього процесу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засобів інформаційно-комунікаційного зв'язку, у тому числі мережі Інтернет;

синхронний режим - взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції;

система управління дистанційним навчанням - програмне забезпечення, призначене для організації освітнього процесу, ефективної взаємодії учасників освітнього процесу та контролю за навчанням через мережу Інтернет (у тому числі електронного розкладу занять, електронних класних журналів/ щоденників);

суб'єкти дистанційного навчання - учні, педагогічні працівники, батьки або інші законні представники неповнолітніх учнів (далі - батьки), асистенти дітей, які беруть участь в освітньому процесі за дистанційною формою здобуття освіти або з використанням технологій дистанційного навчання в іншій формі здобуття освіти;

технології дистанційного навчання - комплекс освітніх технологій (технології розвивального, проєктного, змішаного, диференційованого, програмованого, модульного навчання тощо), а також інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, що дають можливість реалізувати процес дистанційного навчання.

Інші терміни вживаються у значеннях, наведених уЗаконах України "Про освіту","Про повну загальну середню освіту".

3. Організація дистанційного навчання забезпечує можливість реалізувати право осіб на якісну та доступну освіту відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду, незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров'я, інвалідності, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, у тому числі тих, які об'єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.

4. Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти та має забезпечувати виконання суб'єктами дистанційного навчання державних стандартів освіти.

У разі потреби дистанційне навчання може організовуватися за індивідуальним навчальним планом.

5. З метою забезпечення в закладі освіти єдиних підходів до створення електронного освітнього середовища педагогічна рада схвалила використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, а саме: Zoom, Class-room( протокот № 01 від 27.08.2021 за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання. У рамках таких єдиних підходів педагогічні працівники, користуючись академічною свободою, можуть обирати форми, методи і засоби дистанційного навчання.

Заклад освіти може використовувати державну інформаційно-телекомунікаційну систему (електронну освітню платформу), технічні можливості якої забезпечують дистанційне навчання.

6. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні (у тому числі практичні, лабораторні) заняття, корекційно-розвиткові заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проєктну діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).

Організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію суб'єктів дистанційного навчання, з використанням форм індивідуальної та колективної навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також здійснення ними самоконтролю під час навчання.

7. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб'єктами дистанційного навчання під час навчальних та корекційно-розвиткових занять, консультацій, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимі.

Педагогічні працівники самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих навчальних занять. При цьому не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі).

Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров'я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв'язок тощо).

8. Заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також надання їм підтримки в освітньому процесі (за потреби).

Оцінювання результатів навчання учнів проводяться за видами оцінювання, визначеними спеціальними законами, і відповідно до критеріїв, визначених МОН України. Державна підсумкова атестація учнів проводиться відповідно до законодавства.

Оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв'язку.

9. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захист персональних даних, а також санітарних правил і норм (щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності, вправ для очей, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки у позанавчальний час).

Дистанційне навчання організовується для учнів, які не мають медичних протипоказань до занять із комп'ютерною технікою.

10. Дистанційне навчання осіб із особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням індивідуальної програми розвитку.

Дистанційне навчання осіб із особливими освітніми потребами може передбачати залучення допоміжних технологій дистанційного навчання (озвучування даних з екрану, голосове введення тексту, субтитри, клавіатури зі спеціальними можливостями тощо) з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів таких осіб.

Освітній процес під час дистанційного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується за участі асистента вчителя та/або асистента учня.

11. Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснюється відповідно до законодавства (у класному журналі, свідоцтвах досягнень). За рішенням педагогічної ради закладу освіти для організації дистанційного навчання може використовуватися електронний розклад занять, електронний класний журнал/щоденники.

12. Облік робочого часу та оплата праці педагогічних працівників, які організовують дистанційне навчання, здійснюється відповідно до законодавства у сфері загальної середньої освіти.

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється у межах робочого часу педагогічних працівників, який визначається відповідно доЗакону України "Про повну загальну середню освіту".

Керівник закладу освіти забезпечує організацію освітнього процесу під час дистанційного навчання та здійснення контролю за виконанням освітніх програм. Спосіб організації такого контролю схвалюється педагогічною радою закладу освіти.

У разі потреби засновник і керівник закладу освіти забезпечує організаційну та методичну підтримку педагогічних працівників для реалізації дистанційного навчання.

З метою забезпечення умов праці, необхідних для організації дистанційного навчання, відповідно до умов трудового договору або за рішенням засновника може здійснюватися надання педагогічним працівникам персональних комп'ютерів (з можливістю використання засобів аудіо-, відеоконференцзв'язку) в тимчасове користування. У разі використання педагогічними працівниками власних технічних засобів для потреб організації дистанційного навчання вони можуть одержати компенсацію відповідно до законодавства про працю.

13. Батьки сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів (інтегрованих курсів) і досягненню передбачених ними результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбають про фізичне та психічне здоров'я дітей, формують у них навички здорового способу життя, а також сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі.

У разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов'язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.

II. Організація здобуття освіти за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти)

1. Організація здобуття освіти за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти) може здійснюватися для осіб, які:

1) не можуть відвідувати навчальні заняття в закладах освіти (у зв'язку зі станом здоров'я, відбуванням покарання, збройним конфліктом, проживанням (перебуванням) за кордоном (для громадян України), на тимчасово окупованій території України або у населених пунктах, території здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, на території населених пунктів на лінії зіткнення тощо);

2) потребують реалізації індивідуальної освітньої траєкторії відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду (у зв'язку з визначенням особливих освітніх потреб дитини, індивідуалізацією навчання обдарованих дітей, систематичним заняттям учнем певним видом (видами) спорту та участю у спортивних змаганнях тощо).

2. Організація здобуття освіти за дистанційною формою здійснюється виключно за бажанням учнів, їх батьків. Батьки створюють належні та безпечні умови навчання, виховання і розвитку дитини, яка здобуває освіту за дистанційною формою.

3. Організація здобуття освіти за дистанційною формою здійснюється закладом освіти на підставі рішення педагогічної ради, за наявності навчально-методичного та системотехнічного забезпечення (відповідно до розділу IV цього Положення).

Засновник може визначати конкретний заклад (заклади) з числа тих, що належать до сфери його управління, який може здійснювати організацію освітнього процесу за дистанційною формою для осіб, які виявили відповідне бажання (незалежно від території обслуговування).

На вебсайті закладу освіти (за його відсутності - на вебсайті засновника) оприлюднюється інформація про забезпечення ним здобуття освіти за дистанційною формою.

Для організації дистанційної форми здобуття освіти заклад освіти створює у своєму складі класи з дистанційною формою здобуття освіти. Наповнюваність класів визначається відповідно доЗакону України "Про повну загальну середню освіту".

Заклади освіти можуть створювати внутрішні структурні підрозділи, що забезпечують організацію здобуття освіти за дистанційною формою (центри дистанційного навчання тощо).

В освітній програмі закладу освіти, який організовує здобуття освіти за дистанційною формою, мають бути визначені особливості організації освітнього процесу (опис форм організації освітнього процесу та інструментарію оцінювання, у тому числі з навчальних предметів художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого та технологічного циклів, та інші складники, що враховують особливості освітньої діяльності закладу освіти).

4. Зарахування (переведення) на дистанційну форму здобуття освіти здійснюється за наказом керівника закладу освіти на підставі особистої заяви повнолітньої особи або одного з батьків. За наявності обставин, які об'єктивно унеможливлюють особисте подання заяви, може бути подано скановану копію або фотокопію заяви будь-якими засобами зв'язку (факсом, електронною поштою тощо). У заяві підтверджується наявність в учня умов для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимах, зокрема доступу до мережі Інтернет, персонального комп'ютера (з можливістю використання засобів аудіо-, відеоконференцзв'язку).

Зарахування (переведення) учнів на дистанційну форму здійснюється, як правило, до початку навчального року або семестру (триместру) навчання.

5. Учні, які здобувають освіту за дистанційною формою, продовжують наступний рік навчання за цією формою здобуття освіти за умови засвоєння освітньої програми на рівні навчальних досягнень не нижче середнього, що підтверджується результатами річного оцінювання.

У разі встановлення у таких учнів початкового рівня навчальних досягнень з предмета(ів) інваріантної частини або базових, вибірково-обов'язкових предметів навчального плану, вони можуть бути переведені на очну (денну, вечірню) форму здобуття освіти відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти.

III. Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

1. Технології дистанційного навчання можуть використовуватися закладом освіти під час організації здобуття освіти за різними формами (очною (денною, вечірньою), заочною, мережевою, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем).

2. Технології дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами можуть використовуватися для:

1) забезпечення вивчення окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) або їх окремих тем, впровадження профільного навчання;

2) забезпечення проведення окремих навчальних занять і консультацій, оцінювання результатів навчання учнів;

3) забезпечення проведення додаткових індивідуальних та/або групових консультацій та/або занять для учнів із навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація на відповідному рівні повної загальної середньої освіти, та з яких рівень досягнутих результатів навчання менше середнього рівня результатів навчання учнів відповідного року навчання у відповідному закладі освіти;

4) реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду (з причин, зазначених у підпункті 2 пункту 1 розділу II цього Положення);

5) забезпечення освітнього процесу під час надзвичайних ситуацій природного та техногенного походження, карантину, інших обставин, які об'єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти (далі - надзвичайні обставини);

6) забезпечення проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) для осіб з особливими освітніми потребами (під час надзвичайних обставин, а також у разі відсутності фахівців із проведення (надання) таких занять (послуг) із числа працівників закладу освіти і неможливості організувати проведення (надання) таких занять (послуг) залученими фахівцями в населеному пункті, де проживає учень).

3. Рішення про використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі відповідно до пункту 2 цього розділу приймається педагогічною радою закладу освіти до початку навчального року або упродовж навчального року у випадку настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання).

Упродовж навчального року використання технологій дистанційного навчання для вивчення окремих тем з навчальних предметів (інтегрованих курсів), проведення окремих навчальних занять і консультацій, оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися за ініціативою педагогічних працівників (з відповідним узгодженням розкладу навчальних занять).

Використання технологій дистанційного навчання відповідно до підпунктів 4, 6 пункту 1 цього розділу може здійснюватися на підставі особистої заяви повнолітньої особи або одного з батьків учня (для неповнолітніх осіб) зі складанням індивідуального навчального плану. У заяві підтверджується наявність в учня умов для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимах, зокрема доступу до мережі Інтернет, персонального комп'ютера (з можливістю використання засобів аудіо-, відеоконференцзв'язку).

Під час дії карантинних обмежень (застосування протиепідемічних заходів) освітній процес у закладі освіти за рішенням педагогічної ради може організовуватися у спосіб, за якого окремі теми з навчального предмету (інтегрованого курсу) частиною учнів класу вивчаються очно, іншою частиною учнів класу - дистанційно (в асинхронному режимі, з можливістю надання учням підтримки шляхом проведення консультацій в синхронному режимі). При цьому для учнів визначається черговість очного та дистанційного навчання з метою забезпечення рівних умов для здобуття освіти.

4. Технології дистанційного навчання під час здобуття освіти за різними формами можуть використовуватися за наявності навчально-методичного та системотехнічного забезпечення відповідно до розділу IV цього Положення.

Під час надзвичайних обставин заклад освіти може організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу. При цьому обсяг навчального часу, що забезпечується в синхронному режимі, визначається педагогічним працівником і може бути менше обсягу, зазначеного в пункті 7 розділу І цього Положення.

У разі наявності в учня медичних протипоказань до занять із комп'ютерною технікою для організації освітнього процесу під час надзвичайних обставин можуть використовуватися інші прийнятні засоби взаємодії учасників освітнього процесу (телефонний зв`язок, поштовий зв’язок).

Якщо під час надзвичайних обставин для осіб з особливими освітніми потребами, зважаючи на порушення або інші особливості їх розвитку, не може бути проведене оцінювання результатів навчання з використанням технологій дистанційного навчання, таке оцінювання може здійснюватися очно після завершення/послаблення карантинних обмежень (у межах навчального року або до початку нового навчального року).

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові заняття (послуги) з використанням технологій дистанційного навчання можуть проводитися (надаватися) для осіб з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту за очною формою в інклюзивних класах (групах).

Проведення (надання) таких занять (послуг) здійснюється за погодженням з батьками (одним із них) згідно з індивідуальною програмою розвитку з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей особи з особливими освітніми потребами.

Графік проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) із використанням технологій дистанційного навчання затверджується керівником закладу освіти.

IV. Забезпечення дистанційного навчання

1. Навчально-методичне забезпечення дистанційного навчання включає:

рекомендації щодо організації дистанційного навчання в закладах освіти;

змістовне, дидактичне та методичне наповнення електронних освітніх ресурсів з навчальних предметів (інтегрованих курсів).

2. Системотехнічне забезпечення дистанційного навчання в закладі освіти забезпечує засновник закладу освіти.

Системотехнічне забезпечення дистанційного навчання в закладі освіти включає:

апаратні засоби (персональні комп'ютери, мережеве обладнання, джерела безперебійного живлення, сервери, обладнання для відеоконференц-зв'язку тощо), що забезпечують розроблення, накопичення та ефективне використання електронних освітніх ресурсів, управління освітнім процесом та навчальну взаємодію між суб'єктами дистанційного навчання у синхронному та асинхронному режимах;

інформаційно-комунікаційне забезпечення із пропускною здатністю каналів, що надає суб'єктам дистанційного навчання цілодобовий доступ до електронних освітніх ресурсів для реалізації освітнього процесу в синхронному та асинхронному режимах;

програмне забезпечення загального та спеціального призначення (у тому числі для осіб з особливими потребами), яке має бути ліцензійним або побудованим на програмних продуктах з відкритими кодами;

технічна/сервісна підтримка для забезпечення безперервної роботи платформи дистанційного навчання, що надається фахівцями у сфері цифрових технологій;

електронні освітні ресурси з навчальних предметів (інтегрованих курсів), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання.

Види електронних освітніх ресурсів, вимоги до них, порядок їх розроблення та впровадження визначається відповідно до Положення про електронні освітні ресурси, затвердженогонаказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01 жовтня 2012 року N 1060(зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України юстиції України 5 жовтня 2012 р. за N 1695/22007.

3. Для забезпечення дистанційного навчання учнів в закладі освіти можуть створюватися власні електронні освітні ресурси або використовуватися інші електронні освітні ресурси, що підлягають перевірці самим закладом освіти (щодо відповідності державним стандартам освіти, типовим освітнім і модельним навчальним програмам, мові освіти, іншим вимогам законодавства у сфері загальної середньої освіти).

4. Електронний класний журнал використовується закладом освіти за умови наявності відповідного технічного забезпечення та дотримання вимог законодавства щодо захисту інформації.

5. Педагогічні працівники, які організовують дистанційне навчання, мають підвищувати свою кваліфікацію щодо використання інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій в освітньому процесі шляхом формальної (за типовою програмою підвищення кваліфікації), неформальної або інформальної освіти в порядку, визначеному законодавством.

6. Заклад освіти, які організовують дистанційне навчання, включив до внутрішньої системи забезпечення якості освіти механізм моніторингу та контролю якості дистанційного навчання.


Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

НАКАЗ

від 21.12.2020 № 227

Щодо роботи закладу у період

обмежувальних протиепідемічних заходів

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020

року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних

протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території

України гострої респіраторної хвороби COVID – 19, спричиненою вірусом

SARS-Co-2» (далі – Постанова), листа Міністерства освіти і науки України від 15.12.2020 №1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень», листа

Херсонського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області від 18.12.2020 №31-2-вих-

3/998-20 «Щодо додаткових обмежувальних заходів», керуючись п.5.2.4.

Положення про управління освіти Херсонської міської ради та відповідно до наказу управління освіти Херсонської міської ради «Щодо роботи закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно- технічної освіти) та позашкільної освіти міста Херсону період обмежувальнх протиепідемічних заходів» з метою впорядкування роботи закладів освіти під час зимових канікул та у період обмежувальних протиепідемічних заходів.

НАКАЗУЮ:

1. Юрченко А.В., заступнику директора з навчально- виховної роботи,
Сідько А.О., Кириченко К.О., заступникам директора з виховної роботи:

1.1. Забезпечити дотримання регламенту санітарно-епідемічної

безпеки.

1.2. До 08.01.2021 року провести інструктажі з охорони праці перед початком обмежувальних протиепідемічних заходів(Інструкція з ОП - №44).

1.3. Заборонити проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за

участю дітей з більш ніж однієї групи/класу та за присутності глядачів

(відвідувачів, батьків або осіб, які їх заміняють).

1.4. Заборонити відвідування навчального закладу учням та батькам у період з 08.01.2021 року по 24.01.2021 року.

1.5. Розробити графік чергування адміністрації закладу, технічних працівників у період з 11.01.- 24.01.2021 року.

2. Вчителям – предметникам:

1.1. З 11 по 24 січня 2021 року забезпечити організацію освітнього

процесу з використання технологій дистанційного навчання Zoom, Google Classroom. у період обмежувальних протиепідемічних заходів.

3.Тряновій Г.М., практичному психологу школи:

3.1. Забезпечити надання корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються за індивідуальною формою навчання в онлайн-режимі.

3.2. Організувати надання консультативних послуг батькам або особам,

які їх замінюють, та педагогічним працівникам в онлайн-режимі.

4.Класним керівним 1-9 класів:

4.1. До 24 грудня 2020 року організувати інформування батьківської

громадськості про особливості роботи школи у період обмежувальних заходів з 08.01.2021-24.01.2021 року.

4.2.Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності перед початком обмежувальних протиепідемічних заходів.

4.3. Організувати надання консультативних послуг батькам або особам, які їх замінюють щодо дистанційного навчання.

5. Ротарь І.В., завідуючій господарством:

5.1. Забезпечити проведення відповідними службами закладу

комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд,

мереж, комунікацій.

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. директора школи Анна Юрченко


Розклад уроків (початкова школа Zoom)

Розклад уроків 1-Б класу

Понеділок: 1 і 2 урок 9.00 – 9.30 - письмо + читання

3 і 4 урок 9.45 – 10.15 - ЯДС

Вівторок : 1 і 2 урок 9.00 – 9.30 - письмо + читання

3 і 4 урок 9.45 – 10.15 – математика + ЯДС

Середа: 1 і 2 урок 9.00 – 9.30 математика + читання

Четвер: 1 і 2 урок 9.00 – 9.30 ЯДС + математика

П’ятниця: 1 і 2 урок 9.00 – 9.30 математика

3 і 4 урок 9.45 – 10.15 – письмо + читання

2-Б клас

Понеділок 09:00 – 09:30 – ЯДС+ Читання

09:45 – 10:00 - Математика

Вівторок 09:00 – 09:15 – Читання

09:30 – 09:45 - Математика

Середа 09:00 – 09:30 – ЯДС+ Математика

09:45 – 10:15 – Читання + Українська мова

Четвер 09:00 – 09:15 – ЯДС

09:30 – 09:45 – Українська мова

П’ятниця 09:00 – 09:30 – Читання + Українська мова

09:45 – 10:00 - Математика

Розклад уроків 3-А класу у ZOOM

Понеділок: 11.00 – літературне читання

11.15-11.30 - математика

Вівторок : 11.00 – українська мова

11.15 - математика

Середа: 11.00 – математика

11.15 – літературне читання

Четвер: 11.00-11.15 – літературне читання

11.15-11.30 – математика

11.40-11.55 – українська мова

11.55-12.10 – я досліджую світ

П’ятниця: 11.00 - математика

11.15 – українська мова

Розклад уроків 4-А класу у ZOOM

Понеділок: 10.00.-10.30 - математика

10.45.-11.15 - українська мова

Вівторок : 10.00-10.30 - літературне читання

10.45-11.00 – українська мова

Середа: 10.00 – математика

10.45-11.00 - природознавство

Четвер: 10.00-10.30 – українська мова

10.45-11.15 – літературне читання

П’ятниця: 10.00-10.30 - математика

10.45.-.11.15 – українська мова


Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

НАКАЗ

Від 08.12.2020 № 223

Про переведення учнів 2-А класу

на дистанційну форму навчання з 09.12.2020 року

У зв’язку з високим рівнем захворюваності на ГРВІ дітей шкільного віку, з метою запобігання та недопущення виникнення епідемії грипу й гострих респіраторних захворювань, п. 9.20. Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, з метою мінімізації ускладнень після хвороби на грип та ГРВІ, з метою попередження поширення захворювань на COVID-19, на виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 02.04.2020р. № 255 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211», від 12.08.2020р. №712 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020р. №331 і від 22 липня 2020 р. №641, наказів МОЗ України від 28.03.2020р. № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)», від 20.05.2020р. № 1227 «Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»», від 16.06.2020р. №1411 «Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», відповідно до пункту 22 постанови №641 та пункту 16 постанови №50, відповідно до листа управління освіти Херсонської міської ради № 01-32/1877 від 01.10.2020

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у закладі освіти на період з 09.12.2020 року по 16.12.2020

року дистанційну форму навчання для учнів 2-А класу.

2. Стороніній О.Д., медичній сестрі школи:

2.1.Організувати вхідний контроль за станом здоров’я всіх учасників освітнього процесу, забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострих респіраторних інфекцій.

2.2. Здійснювати щоденну дезинфекцію класних приміщень після уроків, дезінфікування поверхонь усіх приміщень школи техпрацівникам закладу. Під час прибирання знезаражувати меблі, обладнання, крани і раковини, дверні ручки, підлогу. Знезараження проводити дворазовим протиранням або зрошенням з наступним протиранням ганчір’ям, зволоженим дезінфікуючим розчином. Знезаражувати сміттєзбірники. Профілактичну дезінфекцію починати негайно при виникненні загрози захворювання з метою попередження проникнення і розповсюдження збудника COVID-19. Вона включає заходи особистої гігієни, часте миття рук з милом або протирання їх антисептиками, регулярне провітрювання приміщень, проведення вологого прибирання та дезінфекції.

3. Алещенко Г.В., вчителю початкових класів:

3.1. Організувати дистанційне навчання у Class-room, Zoom відповідно до рішення педагогічної ради (протокол № 01 від 27.08.2020).

3.2. Тримати на контролі освітній процес учнів, активізувати роботу батьків щодо організації дистанційного навчання своїх дітей.

3.3. Довести до відома батьків щодо переведення учнів 2-А класу на дистанційну форму навчання.

4. Оновлювати на сайті школи рубрику «Змішане навчання»
Бутвіловській Н.В.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о.директора школи Анна Юрченко

Ознайомлені з наказом:

_______ Юрченко А.В.

________ Алещенко Г.В.


Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

НАКАЗ

Від 07.12. 2020 № 222

Про організацію дистанційного та

змішаного навчання у школі

на період з 07.12.2020 року по 18.12.2020 року

У зв’язку з виявленням у закладі контактної особи на коронавірусну інфекцію, з метою попередження поширення захворювань серед контактних дітей та працівників закладу, на виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 02.04.2020р. № 255«Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня2020 року №211», від 12.08.2020р. №712 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020р. №331 і від 22 липня 2020 р.№641, наказів МОЗ України від 28.03.2020р. № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)», від20.05.2020р. № 1227 «Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»», від 16.06.2020р. №1411 «Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»,відповідно до пункту 22 постанови №641 та пункту 16 постанови №50,відповідно до листа управління освіти Херсонської міської ради № 01-32/1877 від 01.10.2020,

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у закладі освіти на період з 07.12.2020 року по 18.12.2020

року змішану форму навчання для учнів 1-4 класів. Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання у один ланцюжок. При змішаному навчанні інструкції/теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео,чи при перегляді відеозапису лекції вчителя, чи у формі гри), знаходять своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

2. Організувати у закладі освіти на період з 07.12.2020 року по 18.12.2020

року дистанційну форму навчання для учнів 5-9 класів.

3. Затвердити схему змішаного навчання:

Клас Дистанційно предмети З 07.12.2020 року по 18.12.2020 року
1а, 1-б інформатика, фізична культура, англійська мова
2а, 2-б інформатика, фізична культура, англійська мова
3а, 3б інформатика, фізична культура, англійська мова
4а, 4б інформатика, фізична культура, англійська мова

4. Стороніній О.Д., медичній сестрі школи:

4.1.Організувати належний контроль за станом здоров’я всіх учасників освітнього процесу, забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострих респіраторних інфекцій відповідно до Постанови №50 від 22.08.2020 року.

5. Ротарь І.В., завідуючій господарством:

5.1. Тримати на постійному контролі щоденну дезінфекцію класних приміщень після уроків, дезінфікування поверхонь усіх приміщень школи техпрацівникам закладу. Під час прибирання знезаражувати меблі, обладнання, крани і раковини, дверні ручки, підлогу. Знезараження проводити дворазовим протиранням або зрошенням з наступним протиранням ганчір’ям, зволоженим дезінфікуючим розчином. Знезаражувати сміттєзбірники. Профілактичну дезінфекцію починати негайно при виникненні загрози захворювання з метою попередження проникнення і розповсюдження збудника COVID-19.

6. Класним керівникам1-4 класів:

6.1. Забезпечити дієвий контроль за виконанням учнями заходів особистої гігієни, часте миття рук з милом або протирання їх антисептиками, дотримання соціальної дистанції.

6.2. Провести (повторно) бесіди, години спілкування щодо профілактики та інфікування і поширення коронавірусної інфекції, про проведені заходи зробити записи на сторінках класних журналів в розділі «Облік проведених бесід з безпеки життєдіяльності»

7. Вчителям-предметникам:

7.1. Організувати дистанційне навчання для 5-9 класів у Ciass-room, Zoom відповідно до рішення педагогічної ради (протокол № 01 від 27.08.2020).

8. Класним керівникам 1-4 класів, 5-9 класів довести до відома батьків та учнів про змішану та дистанційну форми навчання з 07.12.2020 року по 18.12.2020року.

8.1. Тримати на контролі освітній процес учнів, активізувати роботу батьків щодо організації дистанційного навчання своїх дітей.

9. Сідько А.О., заступнику директора з виховної роботи:

9.1. Організувати проведення з батьками, учнями (повторно) роз`яснювальну роботу щодо профілактики таінфікування і поширення коронавірусної інфекції.

10. Бутвіловській Н.В., секретарю-друкарці:

10.1. Оновлювати на сайті школи рубрику «Змішане навчання».

11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. директора школи

Анна Юрченко


Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

НАКАЗ

Від 13.11. 2020 № 207

Про організацію змішаного навчання у школі

на період з 13.11.2020 року

У зв’язку з виявленням у закладі контактної особи на коронавірусну інфекцію, з метою попередження поширення захворювань серед контактних дітей та працівників закладу, на виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 02.04.2020р. № 255«Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня2020 року №211», від 12.08.2020р. №712 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020р. №331 і від 22 липня 2020 р.№641, наказів МОЗ України від 28.03.2020р. № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)», від20.05.2020р. № 1227 «Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»», від 16.06.2020р. №1411 «Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»,відповідно до пункту 22 постанови №641 та пункту 16 постанови №50,відповідно до листа управління освіти Херсонської міської ради № 01-32/1877 від 01.10.2020,

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у закладі освіти на період з 13.11. 2020 року по 26.11.2020

року змішану форму навчання для учнів5-Б, 7, 9 класів. Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання у один ланцюжок. При змішаному навчанні інструкції/теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео,чи при перегляді відеозапису лекції вчителя, чи у формі гри), знаходять своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

2. Затвердити схему змішаного навчання:

Клас Дистанційно предмети З 13.11.2020 року
5-Б Українська мова та література
7 клас Українська мова та література
9 клас Українська мова та література

3. Стороніній О.Д., медичній сестрі школи:

3.1.Організувати належний контроль за станом здоров’я всіх учасників освітнього процесу, забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострих респіраторних інфекцій відповідно до Постанови №50 від 22.08.2020 року.

4. Ротарь І.В., завідуючій господарством:

4.1. Тримати на постійному контролі щоденну дезінфекцію класних приміщень після уроків, дезінфікування поверхонь усіх приміщень школи техпрацівникам закладу. Під час прибирання знезаражувати меблі, обладнання, крани і раковини, дверні ручки, підлогу. Знезараження проводити дворазовим протиранням або зрошенням з наступним протиранням ганчір’ям, зволоженим дезінфікуючим розчином. Знезаражувати сміттєзбірники. Профілактичну дезінфекцію починати негайно при виникненні загрози захворювання з метою попередження проникнення і розповсюдження збудника COVID-19.

5. Класним керівникам1-9 класів:

5.1. Забезпечити дієвий контроль за виконанням учнями заходів особистої гігієни, часте миття рук з милом або протирання їх антисептиками, регулярне провітрювання класних кімнат, дотримання соціальної дистанції, носіння масок.

5.2. Провести (повторно) бесіди, години спілкування щодо профілактики та інфікування і поширення коронавірусної інфекції, про проведені заходи зробити записи на сторінках класних журналів в розділі «Облік проведених бесід з безпеки життєдіяльності»

6. Крамаренко Н.В., учителю української мови та літератури:

6.1. Організувати дистанційне навчання для 5-Б, 7, 9 класів у Ciass-room, Zoom відповідно до рішення педагогічної ради (протокол № 01 від 27.08.2020).

7. Класним керівникам 5-Б класу(Лузгіна О.Є.), 7 класу (Голобородько О.Г.), 9 класу (Крамаренко Н.В.) довести до відома батьків та учнів про змішану форму навчання з 13.11.2020 року (предмети українська мова та література проводяться дистанційно).

6.1. Тримати на контролі освітній процес учнів, активізувати роботу батьків щодо організації дистанційного навчання своїх дітей.

7. Сідько А.О., заступнику директора з виховної роботи:

7.1. Організувати проведення з батьками, учнями (повторно) роз`яснювальну роботу щодо профілактики таінфікування і поширення коронавірусної інфекції.

8. Бутвіловській Н.В., секретарю – друкарці:

8.1. Оновлювати на сайті школи рубрику «Змішане навчання».

9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи Галина Лугова

Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Херсонської міської ради

НАКАЗ

Від 26.10. 2020 № 189

Про організацію змішаного навчання у школі

на період з 29.10.2020 року по 09.11.2020 року

У зв’язку з виявленням у закладі освіти лабораторно підтвердженого випадку захворювання на коронавірусну інфекцію, з метою попередження поширення захворювань серед контактних дітей та працівників закладу, на виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 02.04.2020р. № 255 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211», від 12.08.2020р. №712 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020р. №331 і від 22 липня 2020 р. №641, наказів МОЗ України від 28.03.2020р. № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)», від 20.05.2020р. № 1227 «Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»», від 16.06.2020р. №1411 «Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», відповідно до пункту 22 постанови №641 та пункту 16 постанови №50, відповідно до листа управління освіти Херсонської міської ради № 01-32/1877 від 01.10.2020, відповідно до рішення педагогічної ради від 26.10.2020 протокол № 03

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у закладі освіти на період з 29. 10. 2020 року по 09.11.2020 року змішану форму навчання для учнів 5-9 класів. Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання у один ланцюжок. При змішаному навчанні інструкції/теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео, чи при перегляді відеозапису лекції вчителя, чи у формі гри), знаходять своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

2. Затвердити схему змішаного навчання:

Клас 29.10.20 -09.11.20 Дистанційно предмети (29.10.20 - 09.11.20)
1-Б класДистанційна форма навчання
1-А клас навчання в школі Фізична культура
2-А клас Дистанційна форма навчання
2-Б клас навчання в школі Інформатика(ІІ підгрупа), фізична культура
3-А, 3-Б класи навчання в школі Інформатика(ІІ підгрупа), фізична культура -3-Б
4-А клас, 4-Б клас навчання в школі Інформатика(ІІ підгрупа), фізична культура
5-А, 5-Б класи навчання в школі- математика, фізична культура, музика дистанційне навчання- українська мова та література, зарубіжна література, англійська мова, інформатика, основи здоров’я, історія, праця, малювання, німецька мова
6 клас Дистанційна форма навчання
7 клас Навчання в школі – біологія, фізична культура, англійська мова, музика дистанційне навчання українська мова та література, зарубіжна література, інформатика, основи здоров’я, історія, праця, малювання, німецька мова, алгебра, геометрія
8-Б клас Навчання в школі – біологія, фізична культура, англійська мова дистанційне навчання українська мова та література, зарубіжна література, інформатика, основи здоров’я, історія, праця, малювання, німецька мова, мистецтво, російська мова
8-А класДистанційна форма навчання
9 клас Дистанційна форма навчання

3. Стороніній О.Д., медичній сестрі школи:

3.1.Організувати вхідний контроль за станом здоров’я всіх учасників освітнього процесу, забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострих респіраторних інфекцій.

4. Здійснювати щоденну дезинфекцію класних приміщень після уроків, дезінфікування поверхонь усіх приміщень школи техпрацівникам закладу. Під час прибирання знезаражувати меблі, обладнання, крани і раковини, дверні ручки, підлогу. Знезараження проводити дворазовим протиранням або зрошенням з наступним протиранням ганчір’ям, зволоженим дезінфікуючим розчином. Знезаражувати сміттєзбірники. Профілактичну дезінфекцію починати негайно при виникненні загрози захворювання з метою попередження проникнення і розповсюдження збудника COVID-19. Вона включає заходи особистої гігієни, часте миття рук з милом або протирання їх антисептиками, регулярне провітрювання приміщень, проведення вологого прибирання та дезінфекції.

5. Вчителям – предметникам:

5.1. Організувати дистанційне навчання у Class-room, Zoom відповідно до рішення педагогічної ради (протокол № 01 від 27.08.2020).

6. Учителям, які здійснюють індивідуальне навчання для Бондаренко К., учениці 8-Б класу проводити заняття дистанційно, забезпечивши виконання освітніх програм.

7. Класним керівникам 2-А, 5-9 класів тримати на контролі освітній процес учнів, активізувати роботу батьків щодо організації дистанційного навчання своїх дітей.

8. Оновлювати на сайті школи рубрику «Змішане навчання» Бутвіловській Н.В.

9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи Галина Лугова

Кiлькiсть переглядiв: 3765

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.