Повернутися до звичайного режиму

У 6-Б класі відбулая година спілкування "Вчимося толерантному спілкуванню"


/Files/images/Безпечний І.jpg

На початку лютого у учнів 6-А класу пройшла година спілкування до Дня Безпечного Інтернету


5 лютого пройшла година спілкування у 6-А класі на тему "Корисна та шкідлива їжа", під час якої учні обговорювали правила культури харчування, акцентуючи увагу на зв'язок між здоров'ям і харчуванням. Школярі розширили знання про генетично модифіковані організми (ГМО), харчові добавки; підготували інформацію про корисні властивості овочів та фруктів. Діти зрозуміли, що здоров'я людини, стійкість до несприятливих умов навколишнього середовища, працездатність, здорове довголіття значною мірою залежить від того, наскільки правильно вони харчуються.

/Files/images/6а_ година.jpg

/Files/images/6а година.jpg


20 грудня у 6-Б класі пройшов відкритий урок з української мови. Тема:"Написання не з іменниками" (вчитель Кірвас Ю.М.). Учні повторили морфологічні ознаки іменника, вивчили правила написання не з іменниками, навчилися виокремлювати орфограму в словах. За допомогою традиційних та інноваційних форм роботи учні успішно опрацювали новий матеріал та закріпили отримані знання в усному та писемному мовленні.

/Files/images/урокК.jpg/Files/images/урокК_.jpg/Files/images/урокК__.jpg


З 19 по 23 листопада пройшов тиждень профорієнтаційної роботи серед учнів старшої школи, метою якого було допомогти учням набути знання з основ вибору професії; розвивати здатність правильної самооцінки і відповідальність у питаннях вибору професії. Серед учнів випускних класів проводилося анкетування щодо визначення майбутньої професії; переглянули фільм «Ринок сучасних професій» та відвідали виставку в шкільній бібліотеці, де ознайомилися з книгами на дану тематику; оформили виставку малюнків серед 5-7 класів «Моя майбутня професія».

/Files/images/проф2.jpg/Files/images/проф3.jpg/Files/images/проф4.jpg/Files/images/проф1.jpg

План заходів Тижня профорієнтаційної роботи

З 19.11.2018 по 23.11.2018 року

Зміст заходу Термін виконання Відповідальні
Виховна година«Всі професії важливі, всі професії потрібні» 19.11.2018 – 23.11.2018 р. Класні керівники 5-9 класів
Екскурсії до професійних навчальних закладів Протягом тижня Класні керівники 9-11 класів
Переглядфільму «Ринок сучасних професій» 20.11.2018 11клас Пономаренко Т.В.
Урок-вікторина «Хто я?» 21.11.2018 9клас Пономаренко Т.В.
Оформлення стенду «Топ – 10 сучасних професій» 21.11.2018 Пономаренко Т.В.
Створення куточку шкільних малюнків «Моя майбутня професія» Протягом тижня 5-7 класи, Пономаренко Т.В.
Анкетування «Мій вибір професії» Протягом тижня 9-11 класи, Пономаренко Т.В.; психолог школи
Зустріч з працівниками районного Центру зайнятості 23.11.2018 11 клас Класний керівник, Пономаренко Т.В.
Зустрічі з представниками та викладачами коледжів, ліцеїв, училищ, ВНЗ Постійно Класні керівники 5-11 класів

21.11.2018 у 8 класі вчителем англійської мови Клюшнік О.В. та волонтером Джексон Ніною було проведено відкритий урок за темою "Моя ідеальна школа". На уроці діти вдосконалювали комунікативні навички, відпрацьовували лексично-граматичні конструкції, розвивали вміння роботи в групах, слухати і поважати думку інших. На кінець уроку учні навчились висловлювати думку щодо ідеальної школи, вивчили шкільні правила та порівняли системи освіти у Великобританії та в Україні.




15 листопада 2018 року в 6-А класі відбулася Година спілкування на тему: “Healthy Schools”, де діти дивилися презентацію про користь здорового харчування та наслідки вживання шкідливих продуктів; складали прислів'я, частувалися свіжими яблуками.

/Files/images/хел.jpg/Files/images/хел_.jpg /Files/images/Хел_Л_л.jpg


Відбулося практичне заняття з ПДР та попередження ДТП з учнями

5 класу, яке майстерно провела працівник поліції Дніпровського району.

Діти із захопленням перевтілювались в регулювальників, пасажирів, водіїв.

Ставили серйозні запитання офіцеру поліції і разом шукали відповіді на них.


Учні 5 класу взяли участь у проекті "Чиполіно" у рамках програми"Healthy Schools". Діти висадили насіння кропу, крес-салату, петрушки, щавлю та ін.

Кожного дня зволожують грунт оприскувачем. З цікавістю спостерігають за рослинами. Також п`ятикласники відзначились у "Яблучній перерві". Видно, що проект учням до душі.


Учитель мистецтва Голобородько О.Г. взяла участь у роботі обласного семінару-практикуму вчителів мистецьких дисциплін з теми "Формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках мистецьких дисциплін" на базі Херсонської Академії неперервної освіти .


У 5 класі пройшла година спілкування з теми "Правопорядок і закон".

/Files/images/право.jpg

/Files/images/прво1.jpg /Files/images/право1.jpg /Files/images/право2.jpg


Під час осінніх канікул відбувся психолого-педагогічний консиліум з теми "Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі". На засіданні виступили класний керівник 5 класу, перша вчителька, учителі-предметники та практичний психолог. Педагогічний колектив узяв до відома рекомендації, що були надані у ході консиліуму.

/Files/images/консил.jpg /Files/images/консилі.jpg


Навчально-дослідницький проект «Вся правда про продукти харчування"

«Кока – Кола» - користь чи шкода?»

До життєвих навичок, що сприяють здоровому способу життя належать і життєві навички, що сприяють фізичному здоров’ю. Однією зі складових фізичного здоров’я є раціональне харчування.

Відомо, що харчування є одним із найважливіших факторів, що пов’язує людину з навколишнім середовищем. Правильне харчування, з урахуванням умов життя, праці, побуту забезпечує сталість внутрішнього середовища організму людини, діяльність різних органів і систем, гармонійний розвиток, високу працездатність.

За останній час в різних інформаційних джерелах з’явилося багато суперечливої інформації про шкоду чи користь Кока – Коли.

В рамках проекту Healthy Schools_UA та тематичного тижня з основ здоров’я, спростувати або навпаки підтвердити найросповсюдженіші міфи стосовно даного напою спробували учні 7 класу . Школярі разом з вчителем основ здоров’я Куцою І.І. провели ряд досліджень стосовно шкідливості найпоширенішого та найулюбленішого продукту „Кока-Коли”.

Дослідницькі групи учнів „Дослідники-соціологи”, „Історики”, „Дослідники-хіміки” поставили перед собою завдання : дослідити склад та властивості Кока-Коли . Творча група підготувала матеріали про альтернативне використання Кока-Коли.

Після проведених досліджень в учнів сформувалися переконливі висновки , щодо вживання найулюбленішого напою , які полягали в наступному: одна невеличка бутилка Коли раз на місяць не заподіє особливої шкоди .Але не слід захоплюватися щоденним її вживанням, так як в 1 літрі „Кока-Коли”- 108 грам цукру, а це може призвести до ожиріння та руйнування зубів.

Крім того Кола може стати у пригоді домогосподаркам для виведення жирних плям та видалення накипу з електричних чайників.


25 жовтня з учнями других класів було проведено урок музики з елементами ігрової діяльності. Учні із задоволенням відповідали на питання стосовно музичних термнів за допомогою загадок. Охоче розгадували музичний кросворд. Завдяки елементам гри ми винайшли пошукову діяльність.

/Files/images/му[1].jpg

/Files/images/муз_[1].jpg /Files/images/муз[1].jpg


22.10.2018 р. у школі відбулося чергове засідання педагогічної ради з теми: «Нова українська школа: педагогічні умови організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей педагогів та учнів, їх соціалізації в умовах створення єдиного освітнього простору». Засідання проходило цікаво та плодотворно, в інтерактивній формі з елементами ділової гри. Вчителі активно обговорювали проблеми адаптації першокласників та нове відношення до освітнього процесу в новій українській школі, варіанти впровадження нових методів навчання у середню та старшу ланки. За висновками психолога 76% вчителів позитивно сприймають тенденцію та готові до роботи у Новій українській школі

Від школи знань, до школи компетентностей. Школяра не варто примусово наповнювати знаннями, бо така дія може перерости у протидію. У дитини варто пробудити запал до навчання, мотивувати, щоб не втратити бажання вчитися на ранніх етапах.

Головною метою учителі вважають пошук таких освітніх технологій, що мають забезпечити умови для розвитку творчої особистості, яка постійно вдосконалюється і розвивається, може не лише адаптуватися до нових суспільних та економічних умов, але й бути спроможною діяти в нестандартних ситуаціях, брати активну участь у розбудові держави, бути конкурентноздатною на професійному ринку, успішною людиною, яка почувається щасливою в соціальному оточенні.

/Files/images/педрад[1].jpg /Files/images/пед_рада[1].jpg

День захисника України

Традиції нашого народу – справжній скарб, який потрібно оберігати та дбайливо передавати із покоління в покоління.

Серед прадавніх осінніх християнських свят є свято Покрови (14 жовтня).

Пресвята Богородиця вважалася покровителькою як усієї України, так і козацтва зокрема. Починаючи з 2015 року, 14 жовтня це також і День захисника України.

Напередодні 14 жовтня в 8 класі відбулася година спілкування, приурочена цій даті. Під час спілкування класний керівник Куца І.І. нагадала учням етапи

становлення української нації, імена героїв-захисників, історію свята Покрови, адже цей день став не просто державним святом, а направду всенародним святом.

/Files/images/покрова.jpg


У 3–А класі була проведена година спілкування «У світі прекрасного». З метою розвитку естетичних смаків, почуття прекрасного, розвитку творчих здібностей учнів. Учні практично на годині спілкування своїми руками створили аплікацію в техніці квілінг. Всі були задоволені!

/Files/images/аа3.jpg /Files/images/а3.jpg


Година спілкування "Екологічні проблеми України"

09.10.2018 на виховній годині у 9 класі (кл. кер. Крамаренко Н.В.) учні розглянули питання «Екологічні проблеми України». Спочатку переглянули відеоролик «Бережімо природу» та висловили свою точку зору щодо екологічної небезпеки. Були запропоновані власні шляхи зменшення негативного впливу людини на природу, формування позитивного мислення по відношенню до збереження екосистеми. Окремі учні захистили свої проекти з екологічних проблем людства і визначили шляхи покращення екологічної ситуації у суспільстві.

/Files/images/ек_пр.jpg


Безпечна поведінка – запорука життя

07.10.2018 вчитель початкових класів Савченко Анна Миколаївна провела годину спілкування у 2-Б класі на тему «Електричний струм», метою якої було ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в будинку, вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях, формувати життєву компетентність, виховувати вміння організовувати своє дозвілля. Година спілкування була проведена у формі мандрівки за допомогою презентації. Діти відгадували загадки, кросворд та грали у ситуаційні ігри. Підсумком виховної години було відео на тему «Правила поводження з електрикою».

/Files/images/год_.jpg /Files/images/год.jpg


А ви знаєте, що таке булінг?

05.10.2018 році у 7 класі класним керівником проведено годину спілкування на тему «Як запобігти булінгу? Поради та вправи для розвитку емпатії». Під час спілкування з учнями були розглянуті причини агресивної поведінки у суспільстві, проведені ігри та вправи. Проаналізовані практичні життєві ситуації, з метою запобігання проявам агресії та цькування.

/Files/images/бул.jpg


Школа передового педагогічного досвіду

В Антонівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 активно проводиться робота по виявленню обдарованих учнів. У відділі мовознавства секцію німецької мови очолює вчитель німецької мови Козак Р. М. З початку нового 2018-2019 навчального року учні охоче беруть участь у наукових дослідженнях. На даний час (вересень 2018 року )триває підготовча робота з учнем 6-а класу Куцим Артемом у написанні науково-дослідницької роботи.


Досвід роботи з теми «Педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу»

27.03 в ЗЗСО №21 відбулося засідання методичного об’єднання «Школа молодого вчителя». Вчитель англійської мови Власюк В.В. поділилася досвідом роботи з теми «Педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу».

Вчителі зробили висновок, що унаочнення уроку має велике значення в досягненні результативності знань учнів.


Відкритий урок у 1-Б класі на тему "Лічба в межах 20. Двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач."

23.02.18 року вчитель початкових класів Савченко Анна Миколаївна провела відкритий урок з математики на тему "Лічба в межах 20. Двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач.". Урок був проведений методично правильно, з дотриманням усіх єдиних вимог до ведення уроку. Було використано інноваційні технології.

/Files/images/2018/2/8/20180223_104724.jpg /Files/images/2018/2/8/IMG-05e0a69fad29fac59b5ceb89a480ac0f-V 1.jpg

/Files/images/2018/2/8/IMG-71b0f5d1be0c09b075ec9a131b36870c-V 3.jpg/Files/images/2018/2/8/IMG-8156fb9043d7c87db5cafda18df983a1-V 4.jpg/Files/images/2018/2/8/IMG-8de08cb2297c1afc3d99cb46b13f9f31-V 2.jpg/Files/images/2018/2/8/IMG-c2a56f678826803eebe70307b4ec1d59-V 5.jpg


Відкритий урок на тему "Емма Андрієвська "Говорюща риба". Проблема моралі, дружби та сили слова у творі"

23.02.18 р. вчителем української мови та літератури Крамаренко Надією Вікторівною проведено відкритий урок у 6 класі з теми "Емма Андрієвська "Говорюща риба". Проблема моралі, дружби та сили слова у творі".

На уроці використано цікаві інтерактивні форми:

  • вправа "Так чи ні";
  • літературний "Пін-понг";
  • графічна рефлексія;
  • читання в особах;
  • інценізація притчи-казки.

Влучно і вчасно застосовувалась мультимедійна техніка (відео про світ риб, мультимедійна презентація). Учні поділилися своїм дібраним до уроку матеріалом про толерантність, про спілкування у світі риб.

Усіх вразила гра та костюми учнів під час інценування уривку. Швидко і вправно учениця 6 класу побудувала ланцюжок, який унаочнює як середовище "ламає" особистість. На уроці панувала атмосфера роздумів, спостережень, активної роботи.

Учні були вдячні вчителеві за цікавий урок

/Files/images/2018/2/8/IMG_1171.jpg /Files/images/2018/2/8/IMG_1174.jpg

/Files/images/2018/2/8/IMG_1180.jpg/Files/images/2018/2/8/IMG_1185.jpg

/Files/images/2018/2/8/IMG_1200.jpg /Files/images/2018/2/8/IMG_1193.jpg

/Files/images/2018/2/8/IMG_20180223_090545-1.jpg/Files/images/2018/2/8/IMG_20180223_090641.jpg


Тема "Множення багатоцифрових чисел"

23.12 Учні 6-го класу на уроці математики вчителя Борзової Т.Г. з цікавістю сприйняли новітні методи множення багатоцифрових чисел. Дані методи допомагають дітям швидше засвоїти прийоми множення.


Урок англійської мови

Гра «Quick Wit»

T: Look at the blackboard and try to remember the order of the word combination the cards. Учитель вивішує на дошці картки (НО) зі словосполученнями у певній послідовності. Учні поділяються на групи по п'ятеро-шестеро. Кожна з них отримує комплект таких самих карток. Учитель перегортає картки, діти повинні розташувати свій набір у тій самій послідовності, що й на дошці. Перемагаe група, що швидше й правильніше виконає завдання.

/Files/images/2018/2/8/Безымянный.png/Files/images/2018/2/8/Безымянный2.png

/Files/images/2018/2/8/Безымянный3.png/Files/images/2018/2/8/Безымянный4.png/Files/images/2018/2/8/Безымянный5.png/Files/images/2018/2/8/Безымянный6.png


Відкритий урок із зарубіжної літератури з теми "Натхнення вічною красою творчості Моцуо Басьо"

Проведено відкритий урок із зарубіжної літератури у 6 класі (уч. Голобородько О.Г.) з теми "Натхнення вічною красою творчості Моцуо Басьо".

Під час уроку використрвувалися різні методи і прийоми навчання:

  • тестові завдання;
  • повідомлення учнів про "країну, де сходить сонце";
  • захист малюнків;
  • створення ікебани;
  • інсценівка "Чайна церемонія";
  • написання хайку.

Урок емоційно насичений. Учні зацікавилися культурою Японії. активно працювали.

/Files/images/2018/2/9/IMG_0214.JPG/Files/images/2018/2/9/IMG_0225.JPG

/Files/images/2018/2/9/IMG_0227.JPG/Files/images/2018/2/9/IMG_0229.JPG

/Files/images/2018/2/9/IMG_0230.JPG/Files/images/2018/2/9/IMG_0236.JPG

/Files/images/2018/2/9/IMG_0253.JPG


МО вчителів природничо –математичного циклу на тему : „Вибір та замовлення проектів підручників для 5-го класу закладів загальної середньої освіти.”

14 лютого 2018 року відбулася нарада МО вчителів природничо –математичного циклу на тему : „Вибір та замовлення проектів підручників для 5-го класу закладів загальної середньої освіти.”

З даного питання слухали Куцу І.І. голову МО яка ознайомила з рішенням колегії Міністерства освіти та науки України від 21 грудня 2017 року (протокол № 9/2-19) Про надання грифа „Рекомендовано Міністерством освіти та науки України” підручникам для 5-го класу закладів загальної середньої освіти та видання їх за кошти державного бюджету у 2018 році.;

інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вибору та замовлення підручників для 5 класу.


Тема «Види мультимедійних дошок та дидактичні особливості їх використання»

13.02 в ЗЗСО №21 відбулося чергове засідання методичного об’єднання «Школа молодого вчителя». Вчитель інформатики Єрмолаєва Г.Р. поділилася досвідом роботи з теми «Види мультимедійних дошок та дидактичні особливості їх використання». Вчителі розглядали в групах види комп’ютерних вправ. Можна стверджувати, що за допомогою комп’ютера краще здійснюється контроль рівня навченості учнів з кожного предмету на основі комп’ютерних програм з використанням наочності.


Впровадження здоров’я зберігаючих технологій в освітній процес

31.01. 2018 року була проведена педагогічна рада «Впровадження здоров’я зберігаючих технологій в освітній процес».

Мета: - ознайомити вчителів зі здоров’я зберігаючими технологіями;

-забезпечити всебічну і грунтовну підготовку вчителів початкових класів до процесу формування культури здоров’я учнів;

-формувати сприятливе внутрішнє шкільне середовище для збереження та зміцнення здоров’я учнів;

-систематизувати методичні рекомендації щодо формування культури здоров’я молодших школярів;

-сприяти проведенню в початкових класах уроків психологічного розвантаження, релаксаційних пауз, елементів арттерапії, фізкультхвилинок, руханок тощо.

Педагогічна рада проводилась за таким планом:

1) Профілактика СНІДу, наркоманії, алкоголізму у навчальній діяльності(класний керівник 7 класу, вчитель «Основ безпеки» - Куца І.І.)

2) Робота класних керівників, щодо профілактики правопорушень, та злочинності, СНІДу, наркоманії, алкоголізму. (Тонеян К.Б, класний керівник 10 класу, Крамаренко Н.В., класний керівник 8 класу)

3) Формування компетенцій здорового способу життя в учнів початкових класів (з досвіду роботи Гальченко Л.М.)

4) Григор`євій Ю.О., практичному психологу школи, підготувати результати анкетування «Здоровий спосіб життя для учнів 8-10 класів».

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника Юрченко А.В. про «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес» педагогічна рада вирішила:

Уроки предметів «Основ здоров’я», фізичної культури, образотворчого мистецтва, «Я у світі», природознавства продовжувати проводити як подорожі у світ науки, при творчості, ситуації успіху, пізнання творчого пошуку.

Постійно

Колективу школи продовжувати працювати над проблемою сьогодення – збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя як цінності.

Постійно.

Під час уроків, виховних заходів, спортивних змагань розкривати учням основні складові здоров’я (фізична, психічна, соціальна, духовна), а й забезпечувати їх належне формування.

Постійно

Надавати допомогу батькам у підготовці їх дитини до школи : а саме позитивного ставлення до школи, до навчання, до зустрічі з ровесниками.

(Класні керівники, психолог школи)

Класним керівникам інформувати батьків про організацію харчування учнів у школі, періодично організувати обговорення на батьківських зборах питань пов’язаних з харчуванням.

/Files/images/2018/2/1/SDC11142.JPG/Files/images/2018/2/1/SDC11143.JPG

/Files/images/2018/2/1/SDC11145.JPG/Files/images/2018/2/1/SDC11146.JPG

/Files/images/2018/2/1/SDC11147.JPG /Files/images/2018/2/1/SDC11149.JPG

/Files/images/2018/2/1/SDC11150.JPG


МО на клас

24 січня 2018 р. на нараді при директорі голова методичного об'єднання вчителів початкових класів Такій Л.М. виступила із звітом-аналізом роботи ШМО за І семестр 2017 - 2018 н.р.

Колегам була показана презентація-портфоліо роботи МО за перший навчальний семестр.

/Files/images/2018/2/3/IMG-171fe24eed1a684938494c4b9f22aae4-V.jpg/Files/images/2018/2/3/IMG-3c444f4d0e0f5db28bc1ad153a2599b2-V.jpg

/Files/images/2018/2/3/IMG-4cc3895c6bf849238646e870e0fa85e3-V.jpg/Files/images/2018/2/3/IMG-5f245ce5edb5117ecc096bf617b0cb8e-V.jpg

/Files/images/2018/2/3/IMG-78542694cdf05e54ec0fda69c43170e1-V.jpg


Звіт керівників МО

24.01.2018 р. відбувся звіт керівників ШМО школи про підсумки навчання за І семестр 2017 - 2018 н.р.

Керівник МО природничо-математичного циклу Куца І.І. ознайомила присутніх з результатами моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів школи.

На підставі аналізу результатів члени МО сформулювали навчальні завдання на які буде спрямована робота у ІІ семестрі та спланували ряд заходів, щодо підвищення якості освіти.


Засідання вчителів початкових класів

23 січня було проведено засідання МО вчителів початкових класів за темою "Результативний урок, завдання, форми, методи, прийоми роботи"/, де були розглянуті таки питання:

  1. Урок як форма організації навчання;
  2. Особливості інтегрованого уроку;
  3. Ділова гра "Професійно проведений урок - шлях до якості знань учнів".

На засіданні вчителями були розроблені методичні рекомендації "Як зробити урок ефективним" та представлена презентація конспекту інтегрованого уроку з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

/Files/images/2018/1/7/20180122_132432.jpg/Files/images/2018/1/7/20180122_132458.jpg


Відкритий урок з інформатики для учнів початкових класів

22 січня 2018 року вчитель інформатики початкових класів Дубовик Анна Олександрівна провела відкритий урок для учнів 3 класу, на якому була присутня завуч школи Кондрат'єва Н.П.

Урок був цікавий, насичений різними видами роботи та використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Діти мали змогу за допомогою спеціальних програм, в доступній та ігровій формі, закріпити отримані знання на практиці.

Усі присутні отримали задоволення від уроку. Кондрат'єва Н.П. визначила високий рівень підготовки вчителя.


Засідання шкільного методичного об’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу

З початку навчального року було проведено 3 засідання шкільного методичного об’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу, на яких особлива увага приділялась питанням підвищення професійної компетентності вчителя, організації навчально-виховного процесу в 5-11-х класах, ознайомлення з методами, прийомами, формами роботи, що сприятимуть зацікавленості учнів у навчанні, особливо у класах із найбільшою кількістю учнів із низьким рівнем навчальних досягнень, підвищенню науково-теоретичної і методичної підготовки вчителів, їх педагогічної майстерності, удосконаленню проведення різних видів занять та їх навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення, аналізу позакласної роботи з предмету, результатів олімпіад, конкурсів. Велика увага приділялась вивченню нормативних документів, інноваційних технологій навчання.

/Files/images/2018/1/7/image-0-02-05-d1d9cf7bc14ad8efea450cd12aeaf5b8d49fdf1fd8fc6279729a34dde7472065-V.jpg/Files/images/2018/1/7/IMG_20171219_122620.jpg


Семінар з теми: "Новий Закон України "Про Освіту": реалізація компетентного підходу до навчання"

17 січня 2018 року на базі школи №24 учителі гуманітарного циклу відвідали міський семінар з теми: "Новий Закон України "Про Освіту": реалізація компетентного підходу до навчання"

Цікавим і корисним фаховим матеріалом поповнили свої знання вчителі.

Акцентувалася увага на формах роботи, які розвивають основні компетентності учнів, щоб добре молодь могла адаптуватися в соціумі.

Людина нового покоління повинна володіти чотирма "К":

  1. комунікація;
  2. кооперація;
  3. креативність;
  4. критичність мислення.

А це здатні зробити творчі вчителі нашої сучасної школи.


17.01.2018 було проведено МО гуманітарного циклу

17.01.2018 р. Учителі гуманітарного циклу провели засідання методичного об'єднання на якому було проведено підсумки 1 семестру. Робота МО спланована таким чином, щоб кожний вчитель зміг досягти значних успіхів у практичній діяльності. Козак Р.М. зазначим, що сьогоднішній вчитель-це повинна бути творча особистість, тому вчителі Крамаренко Н.В., Голобородько О.Г., Лугова Г.Л., Козак Р.М. проводять апробацію різних типів уроків із використанням інформаційних технологій, практикують створення власних презентацій, а також залучають учнів до створення проектів, відео-роликів, презентацій.

Важливим завданням для вчителя є – сформувати мотивацію учнів до навчання, тому молоді вчителі Іванова І.Б. та Власюк В.В. ознайомили членів МО з ігровими формами роботи на уроці.

Півкіна І.М. презентувала свою роботу на уроках історій та правознавства з використанням комп’ютерних презентацій.

Голобородько О.Г. звернула увагу на міжпредметні зв’язки у роботі над словом на уроці мови. Її досвіт взято для використання.

Члени МО розробили поради для учнів «Як готувати домашні завдання».


Школа молодого вчителя

16.01 було заслухано виступ вчителя англійської мови Іванової І.Б. на тему «Рольові ігри, як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроці англійської мови» на засіданні методичного об’єднання школи молодого вчителя.

Вчитель інформатики Єрмолаєва Г.Р. ознайомила членів МО з правилами користування мультимедійної дошки. Під її керівництвом було проведено практичне зайняття.

На засіданні МО було здійснено аналіз роботи за І семестр.


Урок з української літератури на тему "В. Винниченко "Федько-халамидник". Образи Федька та Гром, Аналіз вчинків персонажів"

18.12.17 Крамаренко Н.В. вчитель вищої категорії провела урок української літератури у 6 класі з теми "В. Винниченко "Федько-халамидник".. Образи Федька та Гром, Аналіз вчинків персонажів".

Учні визначали основні риси дійових осіб та характеризувати життєві позиції героїв твору; висловлювали особисте ставлення до зображуваного, проводячи аналогію з сучасним життям. Вчитель використовувала на уроці інтерактивні методи і техніки;

  • лист Федькові;
  • робота зі схемою та таблицею;
  • "діаграма Венна"
  • "мозковий штурм"
  • "перевтілення"
  • "доміно"

Учні ,були активні, відстоювали свою позицію, наводили факти з твору, який вивчили на уроках.

Активними були; Кондратьева Д., Ротарь К., Гужевій Ю., Альохін А., Хомлюченко Ю., Бурлака Л.

Вчитель Крамаренко Н.В. розвивала навички виразного читання. Пророблена на уроці робота сприяла формуванню таких моральних цінностей, як порядність, чесність, здатність на гарні вчинки, а також усвідомленню учнями що в житті слід виявляти свої лідерські якості.

/Files/images/2017/37/7/SDC10793.JPG /Files/images/2017/37/7/SDC10795.JPG

/Files/images/2017/37/7/SDC10797.JPG /Files/images/2017/37/7/SDC10798.JPG


Відкритий урок на тему "Основи здоров'я".

18.12 в Антонівській ЗОШ №21 відбувся відкритий урок на тему "Основи здоров'я". Проводила урок вчитель Гальченко Людмила Анатоліївна.

На уроці діти дізналися про номери телефонів спецслужб міста, вчилися правильно реагувати на небезпечну ситуацію і до кого звертатися за допомогою.

Урок пройшов цікаво з використанням мультимедійної техніки.

/Files/images/2017/37/9/IMG_3571 1.jpg/Files/images/2017/37/9/IMG_3575 1.jpg

/Files/images/2017/37/9/IMG_3579 1.jpg/Files/images/2017/37/9/IMG_3591 1.jpg

/Files/images/2017/37/9/IMG_3595 1.jpg/Files/images/2017/37/9/IMG_3599 1.jpg

/Files/images/2017/37/9/IMG_3604 1.jpg


Відкритий урок на тему «Виготовлення плоскої м’якої іграшки. З’єднання деталей крою іграшки»

15 грудня 2017 року на базі Антонівської ЗОШ №21 був проведений вчителем трудового навчання Пономаренко Т.В. відкритий урок для 5-А класу на тему: «Виготовлення плоскої м’якої іграшки. З’єднання деталей крою іграшки». Урок пройшов творчо, цікаво та в дружній атмосфері, діти навчилися виконувати найпростіший шов «косий-петельний» для пошиття пласкої м’якої іграшки «Собачка», який став у подарунок близьким, як символ майбутнього року.

Під час практичної роботи були використані різні форми роботи, підготовлено та використано роздатковий матеріал, інструкційні картки, готові вироби, а також показано презентацію поетапного виготовлення іграшки з інструкцією техніки безпеки.

На уроці були присутні: адміністрація школи та вчителя-предметники

/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-155107ed5325cebe52e3ad593eaf11621f0cef974123922b1c439a8f4f428c91-V.jpg/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-738989e6a296937e14e0115a69cbbd598ad940bf7e152b543ce94be7e78650b6-V.jpg

/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-9eaca46e0ca0454471177efade835075bd3c8a463784357970f136b70b1e40e9-V.jpg/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-a57b0101a093cfa24df705b0e97c117ce500daa0da9a6c6f64b36298f2420b5f-V.jpg

/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-adcebea53d191bc4b281cd3399de662941461749a30e65dce0085eca3d7a89b2-V.jpg/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-da4a88059cbb679bce3cf80f8313711b22d74f73c14058e956598231f223617e-V.jpg

/Files/images/2017/37/3/image-0-02-04-ec98018fa307a48091a983e34bf37a5ba0a039f0d802b22983e35d88a9e30579-V.jpg


Відкритий урок на тему «Зимові свята та традиції»

З 11 по 15 грудня в ЗНЗ №21 відбувся тиждень іноземних мов. Вчителі англійської та німецької мов проводили відкриті уроки та низку виховних заходів. Зокрема вчитель Козак Р.М. провела відкритий урок у 5 – А класі з теми «Зимові свята та традиції». Учні мали можливість познайомитися з традиціями та звичаями німецькомовних країн на основі опрацювання інфотексту «Новий Рік і Різдво» . На уроці застосовувалися такі форми навчання як; робота в парах та групах. Учні проявили зацікавленість у виконанні письмового завдання і брали активну участь у написанні новорічних листівок. Під час виконання різноманітних креативних завдань учні обмінювалися інформацією з краєзнавства, що сприяла розвитку уяви, фантазії. критичного мислення.

/Files/images/2017/37/4/SDC10722.JPG/Files/images/2017/37/4/SDC10725.JPG

/Files/images/2017/37/4/SDC10726.JPG/Files/images/2017/37/4/SDC10727.JPG

/Files/images/2017/37/4/SDC10730.JPG/Files/images/2017/37/4/SDC10732.JPG

/Files/images/2017/37/4/SDC10739.JPG/Files/images/2017/37/4/SDC10745.JPG

/Files/images/2017/37/4/SDC10746.JPG


Показовий урок української мови на тему «Означено - особові речення».

13 грудня 2017 року вчителем вищої категорії було проведено показовий урок української мови у 8 класі з теми «Означено - особові речення». Урок проведено на високому методичному рівні, використано різні форми роботи і дослідження - моделювання, творче конструювання, робота в групах, лінгвістичне дослідження, творче конструювання. До уроку підготовлено багато поточного роздаткового та методичного матеріалу, використано технічні засоби навчання: переглянуто відеофільм «Бережіть природу» та мультимедійну презентацію «Однозначно - особові» речення, прослухано музику Чайковського «Пори року». Вчитель Крамаренко вдало поєднала подачу нового навчального матеріалу з єкологічним навчанням і вихованням, а саме енергозаощадженням, боротьба за чистоту планети Земля. Зважаючи на те, що школа діє у рамках проекту «Ененргозбереження»., тематика і виховна мета уроку були дуже актуальними і корисними.

Даний урок передбачав формування не лише предметної, а й інших ключових компетентностей, які допоможуть учням при розв'язанні життеєих проблем соціалізації учнів: соціальні та громадянські, а також екологічна грамотність і здорове життя.

Урок пройшов швидко, творчо, вдало. На уроці були присутні: адміністрація школи, молоді вчителі та вчителі - предметники.

/Files/images/2017/37/1/IMG_1009.JPG/Files/images/2017/37/1/IMG_1018.JPG

/Files/images/2017/37/1/IMG_1024.JPG/Files/images/2017/37/1/IMG_1031.JPG

/Files/images/2017/37/1/IMG_1006.JPG/Files/images/2017/37/1/IMG_1029.JPG

/Files/images/2017/37/1/IMG_1022.JPG /Files/images/2017/37/1/IMG_1034.JPG


Відкритий урок з української мови на тему «Типи текстів».

12 грудня 2017 року пройшов відкритий урок української мови у 2-Б класі. Тема уроку «Типи текстів». На уроці були використані різні види роботи: інтерактивні види, групова робота, ігрові моменти, здоров’язберігаючі технології. Були задіяні ІКТ. Урок був цікавим, повчальним. Діти із задоволенням працювали на уроці.

/Files/images/2017/37/IMG-c57fe882ae85db7e6866ecaaa7ee086f-V.jpg /Files/images/2017/37/IMG-2906634485d05ba3bcf530e6094c16e3-V.jpg

/Files/images/2017/37/IMG-19d767b6118e28a2b350856bb4d1caf2-V.jpg/Files/images/2017/37/IMG-1ab501ff576f2fe2b0c17849cb4d7b7a-V.jpg

/Files/images/2017/37/IMG-681fba5ebc88ee504f9ebbf58f4cbaee-V.jpg/Files/images/2017/37/IMG-e6bcad1cca3c709e3d67d7d7f8c97b5a-V.jpg


Відкритий урок на тему "Яку будову мають рослини?"

З метою підвищення кваліфікаційної категорії вдосконалення педагогічної майстерності вчителя початкових класів Савченко Анна Миколаївна 06.12 відбувся відкритий урок з природознавства у 1 - Б класі на тему: "Яку будову мають рослини?" та практична робота: "Вивчення будови рослини".

/Files/images/2017/35/image-0-02-05-922236d6542b3a8ad470582430d96926df7fda2c25c4bbbccd99b7da8ee249fa-V.jpg/Files/images/2017/35/image-0-02-05-1e39f4d9d646e0385051d092a376ebc31a2b44134de85fbce600e9dc47760900-V.jpg

/Files/images/2017/35/image-0-02-05-30eda77d527b866fcaeb0649651208f51ce737b0708fd5ad6ba1ceceb5aa0199-V.jpg/Files/images/2017/35/image-0-02-05-3f19cd85b50e9bf5df7b9f54c6c2b82fcb008f6e79d551f9fa8c55d42d387564-V.jpg

/Files/images/2017/35/image-0-02-05-6f455195b9f057b6b63d88403dbf4d3157197990ac3ffe8d6edcc9a7291d000f-V.jpg /Files/images/2017/35/image-0-02-05-8699bfbe42ecbbec91df35312af3c069312ec1f013cd838812dbbc6d7fab7612-V.jpg


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

21.08.2013р. № 1222

Про затвердження орієнтовних

вимог оцінювання навчальних

досягнень учнів із базових дисциплін

у системі загальної середньої освіти

З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану, що додаються.

2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Заступник міністра Б.М. Жебровський

Додаток 2
до наказу МОН України
від 21.08.2013 №1222

Вступ

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05. 2011 року № 566/19304.

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи набувають чинності поетапно:

­ у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;

­ у 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;

­ у 7 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року;

­ у 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2016/17 навчального року;

­ у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2017/18 навчального року.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12 ­бальною шкалою.

Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

І ­ початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень:

• називає об’єкт вивчення (правило, вираз, формули, геометричну фігуру, символ тощо), але тільки в тому випадку, коли цей об’єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому безпосередньо;

• за допомогою вчителя виконує елементарні завдання.

ІІ ­ середній рівень, коли учень повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним у процесі навчання, здатний розв’язувати завдання за зразком.

ІІІ ­ достатній рівень, коли учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати певні операції, загальна методика і послідовність (алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.

IV ­ високий рівень, коли учень здатний самостійно орієнтуватися в нових для нього ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому раніше розв’язання, тобто його діяльність має дослідницький характер.

Кожен наступний рівень вимог включає вимоги до попереднього, а також додає нові.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної ( індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та інші).

Навчальний заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевим органом управління освітою. При цьому оцінки за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих критеріїв.

З метою підвищення мотивації учнів до навчання, формування ключових компетентностей, підвищення об'єктивності оцінювання впродовж всього періоду навчання, градації значущості балів за виконання різних видів робіт можна застосовувати рейтингову систему оцінювання.

Історія

При оцінюванні навчальних досягнень з історії за основу береться:

– поступове зростання рівня вимог до учнів від класу до класу відповідно до рівня набуття учнями ключових та предметних компетентностей;

– рівень оволодіння основними питаннями змісту та переліком вмінь і навичок, що їх учні мають набути під час вивчення курсів історії України та всесвітньої історії відповідно з врахуванням вікових особливостей пізнавального процесу школярів.

Рівні навчальних досягнень Бали Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)
1 Учень (учениця) може повторити тему уроку, назвати одне ­два поняття, які вивчалися протягом теми, одну­дві події, персоналії чи історико­географічні об’єкти, що вивчалися протягом теми.
Початковий 2 Учень (учениця) називає декілька подій, дат, історичних постатей або історико­географічних об’єктів; вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так ­ ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії
3 Учень (учениця) двома­трьома простими реченнями може розповісти про історичну подію чи постать; впізнати її за описом; співвіднести рік зі століттям, століття – з тисячоліттям ; може пояснити легенду історичної карти
Середній 4 Учень (учениця) репродуктивно відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, з використанням понять та термінів, що подані у тексті підручника, називаючи одну ­дві основні дати; розпізнає на історичній карті різноманітні історико­географічні об’єкти та використовує карту для локалізації історичного змісту підручника за допомогою вчителя
5 Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний зміст навчальної теми, визначає окремі ознаки історичних понять, називає дати подій, що вивчаються; показує на карті історико­географічний об’єкт з використанням легенди карти; розпізнає різноманітні історичні джерела за їх видами
(речові, візуальні, етнографічні, текстові тощо)
6 Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний матеріал теми, розповідає про історичну постать на основі матеріалів підручника, встановлює хронологічну послідовність трьох­чотирьох подій; користується джерелами історичної інформації і за допомогою вчителя використовує для пояснення основного змісту теми
Достатній 7 Учень (учениця) послідовно і логічно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів; самостійно «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; самостійно працює з матеріалами підручника, встановлює відповідність подій та явищ
8 Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять та користується ними, аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища, визначає причинно­наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у межах періоду з курсу історії України та всесвітньої історії; використовує історичну карту як джерело знань
9 Учень (учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами; розпізнає історичний факт та його інтерпретацію; дає порівняльну характеристику історичних явищ, самостійно встановлює причинно­наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти
Високий 10 Учень (учениця) використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на запропоновані історичні джерела; порівнює і систематизує дані історичних джерел, включаючи історичні карти; синхронізує події вітчизняної та всесвітньої історії в межах вивченого історичного періоду
11 Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може аргументовано висловлювати власні судження в усній та письмовій формі, співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії; аналізує історичні джерела в їх багатоаспектному та багато перспективному вимірі.
12 Учень (учениця) системно володіє навчальним матеріалом; самостійно характеризує історичні явища, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання; самостійно добирає інформацію про минуле, аналізує та узагальнює її, пов’язує конкретну тему з широким історичним контекстом, використовує міжпредметні зв’язки.

Директор департаменту О. В. Єресько

Кiлькiсть переглядiв: 2283

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.