Графік


проведення державної підсумкової атестації учнів 9 класу

у 2018/2019 н.р.

по Антонівській ЗОШ І-ІІІ ступенів№21 Херсонської міської ради

Дата Предмет Час Форма проведення
29 травня Українська мова 09-00 Письмово
04 червня Математика 09-00 Письмово
07 червня Біологія 09-00 Письмово
07 червня Англійська мова 09-00 Письмово

Графік

проведення державної підсумкової атестації учнів 4 класу

у 2018/2019 н.р.

по Антонівській ЗОШ І-ІІІ ступенів№21 Херсонської міської ради

Дата Предмет Час Форма проведення
14 травня Математика 09-20 Письмово
16 травня Українська мова 09-20 Письмово

Розпочалася рестрація на ЗНО - 2019

/Files/images/зно.jpg

/Files/images/зно1.jpg


Процедура реєстрації wym-1546526354482

Реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2019 року триватиме з05 лютого до 25 березня.Керівники закладів освіти зможуть зареєструвати учнів (слухачів, студентів) для проходження ДПА у формі ЗНОдо 18 березня 2019 року.

Щоб успішно зареєструватися для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні, необхідно створити та оформити реєстраційну картку, сформувати пакет документів і передати його до регіонального центру.

Реєстраційну картку необхідно сформувати за допомогою спеціального сервісу «Зареєструватися». Зауважте, що одним з перших кроків є обрання категорії особи.

Якщо ви у 2019 році завершуєте навчання в закладі загальної середньої освіти (школа, гімназія, ліцей тощо) – ваша категорія «Випускник закладів загальної середньої освіти 2019 року».

Якщо ви є учнем (студентом, слухачем) закладів професійної (професійно-технічної) освіти і здобуваєте в поточному році повну загальну середню освіту, – ваша категорія «Учень (слухач) закладів професійної (професійно-технічної) освіти».

Якщо ви є студентом закладу вищої освіти (коледж) і здобуваєте в поточному році повну загальну середню освіту, – ваша категорія «Студент закладу вищої освіти».

Якщо ви вже маєте атестат (здобули повну загальну середню освіту в попередні роки), незалежно від того, де ви навчаєтеся зараз (чи продовжуєте навчатися), – ваша категорія «Випускник минулих років».

Якщо ви навчаєтесь у закордонному закладі освіти та здобуваєте в поточному році повну загальну середню освіту, – ваша категорія «Випускник, який здобуде в 2019 році повну загальну середню освіту в закордонному закладі освіти».

Звертаємо увагу, що процедура реєстрації дещо відрізняється залежно від того, чи проходитимете ви ДПА у формі ЗНО.

ЗНО - 2019

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗНО – 2019

МАТЕМАТИКА- 21 травня

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА-23 травня

ІСПАНСЬКА МОВА-27 травня

НІМЕЦЬКА МОВА-27 травня

ФРАНЦУЗЬКА МОВА-27 травня

АНГЛІЙСЬКА МОВА-28 травня

ФІЗИКА-30 травня

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ-04 червня

БІОЛОГІЯ-06 червня

ГЕОГРАФІЯ-11 червня

ХІМІЯ-13 червня


Наказом Міністерства освіти і науки України від 28 вересня 2018 року №1036

wym-1539090481446 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року.

Відповідно до наказу реєстрація осіб для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 5 лютого до 25 березня 2019 року. Керівники закладів освіти зможуть зареєструвати учнів (слухачів, студентів) для проходження ДПА у формі ЗНО до18березня2019року.

Звертаємо увагу на те, що додаткового періоду для перереєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року не передбачено. Тож змінювати реєстраційні дані можна буде тільки до 25 березня 2019року.

До 30 квітня 2019 року зареєстровані учасники зможуть завантажити зі своїх інформаційних сторінок запрошення-перепустки, де буде зазначено час і місце проведення тестувань.

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання почнеться 21 травня тестуванням з математики і завершиться 13 червня тестуванням з хімії. Тестування з української мови і літератури відбудеться 23 травня, зіспанської, німецької, французької мов — 27 травня, з англійської мови — 28 травня, з фізики — 30 травня, з історії України — 4 червня, з біології — 6червня, з географії — 11 червня.

Інформацію про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників тестування до 25 червня 2019 року. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики, української мови і літератури та фізики буде оголошено до 14 червня, з іноземних мов та біології — до 20 червня, з історії України, географії, хімії — до 25 червня.

Реєстрація для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання окремих категорій осіб, які не мали змоги зареєструватися восновний період (зокрема, учасники антитерористичної операції, особи зокупованого Криму та непідконтрольних Україні територій Донбасу), триватиме з третього до 20-го травня 2019 року. Графік проведення додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання буде оприлюднено до 30 квітня 2019 року. Результати зовнішнього незалежного оцінювання учасники додаткової сесії отримають до 18 липня.


/Files/images/2018/4/5/1487883064.png

Психолого-педагогічні рекомендації учням, батькам щодо раціонального використання часу, емоційного розвантаження при підготовці до ДПА

Завершується навчальний рік, наближається пора державної атестації, незалежного оцінювання, і кожна сім’я, і діти, і їх батьки прагнуть зробити все можливе, щоб отримати високий результат. Проте, у багатьох молодих людей ситуація іспиту викликає таку кількість негативних емоцій, що на переживання стану тривоги витрачається більше сил, ніж безпосередньо на підготовку та здачу екзамену.

Як же підготуватися до випробувань найбільш ефективно, не витрачаючи зайвого часу та енергії? Як діяти на самому екзамені, щоб продемонструвати свої найкращі сторони и отримати високий результат?

Почнемо з найбільш загальних рекомендацій.

- Не скорочуйте час на сон. Якщо ви будете спати менше, ніж потрібно вашому організму, це приведе до зниження продуктивності інтелектуальної діяльності, і ви не зможете компенсувати ці втрати, навіть доклавши героїчних зусиль

- Залишайте час на короткий відпочинок. Ви засвоїте більше інформації, якщо під час підготовки будете робити короткі перерви. Їх можна використати для прогулянок, занять спортом, спілкування з товаришами.

- Якщо є така можливість, об’єднайтесь з однокласниками в групу з 3-4 осіб. Розподіліть між собою питання, які кожен буде готувати. Потім, коли ви зустрінетесь, обміняйтесь інформацією, це ефективніше і цікавіше ніж підготовка на самоті.

- Налаштовуйте себе на успіх. Коли людина програмує себе на невдачу, посилюється тривога, внаслідок чого погіршується настрій, зникає бажання готуватися до екзамену.

- В день іспиту прокиньтесь трохи раніше, ніж звичайно, коротка зарядка, легкий сніданок допоможуть вам бути енергійним і бадьорим. Пам’ятайте, що певний рівень хвилювання є нормальним і може допомогти мобілізувати ваші інтелектуальні ресурси. Якщо хвилювання здається вам надмірним, глибоко вдихніть і уявіть собі, що негативні емоції ви видихаєте разом з повітрям. Ця вправа допоможе заспокоїтися та налаштуватися на робочий стан.

- Не мовчіть! Краще повторити свою думку іншими словами. Довгі паузи у відповіді сприймаються екзаменатором як слабкість або відсутність усвідомлених знань.

- Зверніть увагу на те, що ви скажете на початку відповіді. Цим можна привернути увагу та справити позитивне враження на членів комісії.

- Пам’ятайте, що краще сказати менше, але послідовно і логічно, ніж багато, але безсистемно.

- Не забувайте, що впевненість у собі приходить з усвідомлення того, що ви добре підготувалися і вмієте роботи все, що вимагається програмою. Зосередитися потрібно не на відчутті тривоги, а на змісті своєї роботи. Це допоможе заспокоїтися і отримати гарний результат.

/Files/images/2018/4/5/uchni-890x395.jpg

Психолого-педагогічні рекомендації для батьків учнів 4 класу щодо підготовки до державної підсумкової атестації:

- Контролюйте режим дня, особливо скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання дітей.

- Зверніть увагу на харчування дитини під час інтенсивного інтелектуального навантаження. Їй потрібна поживна та різноманітна їжа, збалансований комплекс вітамінів. Риба, сир, горіхи, курага стимулюють роботу головного мозку. Зберігайте тишу, зведіть до мінімуму фактори, що можуть відволікати дитину від занять.

- Виховуйте правильне ставлення до результатів своєї діяльності, уміння правильно оцінити їх, спокійно ставитися до своїх успіхів, невдач, не боятися помилок.

- Підбадьорюйте дитину, хваліть за те, що вона робить добре. Переконуйте, що вона може добре написати підсумкову атестаційну роботу. Пам’ятайте: чим більше дитина буде боятися невдачі, тим більше робитиме помилок.

- Частіше цікавтесь, як триває підготовка, що хвилює учня, створюйте сприятливу атмосферу для ефективної роботи.

- Використовуйте для релаксації рухливі ігри, музику, спортивні вправи, інсценізувати етюди на виявлення сміливості, рішучості, що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем.

- Організовуйте ігри, що дають змогу виявити тривожність, занепокоєння учасників, емоційно розкрити пригніченість і страх, оцінити їх як характеристики ігрових персонажів, а не конкретної дитини.

- Не підвищуйте тривожність дитини напередодні підсумкової атестації, не критикуйте після неї. Це може негативно вплинути на самооцінку.

- Спостерігайте за самопочуттям вашої дитини. Ніхто, крім вас, не в змозі вчасно запобігти переживанню та погіршенню стану здоров’я дитини.

- Поясніть вашій дитині важливість зміни діяльності від активної інтелектуальної роботи до відпочинку та релаксації.

Слово «іспит» в буквальному перекладі з латині - «випробування». Діти здебільшого так і відносяться до нього - як до дуже серйозного життєвого випробування: з підвищеним почуттям відповідальності. Але навіть якщо ваша дитина завжди була самостійною у питаннях навчання (а якщо несамостійною - тим більше!), Контролювати її підготовку до іспитів все одно доведеться. Завжди будьте готові запропонувати свою допомогу. Присвячуйте вашій дитині якомога більше часу. З одного боку, це буде своєрідною репетицією перед іспитом, а з іншого, що не менш важливо, - дитина відчує, що її іспити так само важливий для вас, як і для неї.

Вступаючи в епоху іспитів, дитина повинна знати, що батьки залишаться її друзями, яким би не був результат (на «відмінно» здасть або провалиться). Якщо ж її оцінка дійсно виявиться поганою, не робіть з цього трагедії. Ніякої іспит не може і не повинен «дискваліфікувати» дитину в ваших очах. В такий момент їй найбільше потрібні ваші любов і розуміння. Якщо ви зараз відхитнеться від неї, можете втратити довіру дитини безповоротно.

Про стрес в разі невдачі можна і не говорити. Перед іспитами не заважає заглянути в поліклініку, тим більше якщо у вашої дитини є хронічне захворювання. У стресовій ситуації воно може загостритися і призвести до серйозних наслідків. Врахуйте поради лікаря. Може бути, напередодні іспитів потрібно пройти профілактичне лікування. Не відмовляйтеся, якщо лікар, враховуючи стан дитини, порадить вам звільнити її від іспитів. До речі, в будь-якій поліклініці є інструкція зі списком захворювань, при яких лікар просто зобов'язаний звільнити вашу дитину від іспитів.

Пам'ятайте, здоров'я вашої дитини важливіше, ніж оцінка. В дома в цю пору має бути тихіше і спокійніше, ніж зазвичай. Атмосфера в родині взагалі багато коштує, а тепер і тим більше. Уникайте конфліктів і знімайте напругу. Навчіть дітей вірити, що їм обов'язково пощастить. І не тільки на іспиті!

Психолого-педагогічні рекомендації для батьків учнів 9 класу щодо підготовки до державної підсумкової атестації:

- Не переймайтеся про кількість балів, які дитина отримає на іспиті, і не критикуйте дитину після іспиту. Вселяйте думку, що кількість балів не є досконалим виміром її можливостей.

- Не підвищуйте тривожність дитини напередодні іспитів - це може негативно позначитися на результаті тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків.

- Підбадьорюйте дітей, хваліть їх за те, що вони роблять добре.

- Підвищуйте їх впевненість в собі, тому що чим більше дитина боїться невдачі, тим більше ймовірності допущення помилок.

- Спостерігайте за самопочуттям дитини, ніхто, крім Вас, не зможе вчасно помітити і запобігти погіршенню стану дитини, пов’язаного з перевтомою.

- Контролюйте режим підготовки дитини, не допускайте перевантажень, поясніть їй, що вона обов'язково повинна чергувати заняття з відпочинком.

- Забезпечте вдома зручне місце для занять, простежте, щоб ніхто з домашніх не заважав.

- Зверніть увагу на харчування дитини: під час інтенсивного розумового напруження необхідна живильна й різноманітна їжа та збалансований комплекс вітамінів. Такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага і т.д. стимулюють роботу головного мозку.

- Допоможіть дітям розподілити теми підготовки по днях.

- Ознайомте дитину з методикою підготовки до іспитів. Не має сенсу зазубрювати весь фактичний матеріал, досить переглянути ключові моменти і вловити зміст і логіку матеріалу. Дуже корисно робити короткі схематичні виписки і таблиці, впорядковуючи досліджуваний матеріал за планом. Основні формули і визначення можна виписати на листочках і повісити над письмовим столом, над ліжком, в їдальні і т.д.

- Заздалегідь під час тренування за тестовими завданнями привчайте дитину орієнтуватися в часі і вміти його розподіляти. Тоді у дитини буде навик уміння концентруватися на протязі всього тестування, що додасть їй спокій і зніме зайву тривожність. Якщо дитина не носить годинник, обов'язково дайте їй годинник на іспит.

- Напередодні іспиту забезпечте дитині повноцінний відпочинок, вона повинна відпочити і як слід виспатися.

А тепер поговоримо про те, як слід повторювати навчальний матеріал, щоб пам’ять працювала найбільш ефективно.

- Облаштуйте власне робоче місце, приберіть зайві речі, що можуть заважати та відвертати увагу.

- Складіть план на кожен день підготовки, щоб чітко знати, що треба повторити сьогодні.

- Якщо відсутній робочий настрій, почніть з матеріалу, який ви знаєте краще, або який вас найбільше цікавить. Це допоможе активізувати пам’ять та увагу. Після цього можете працювати з розділом, який знаєте гірше.

- У процесі повторення включайте різні види мисленнєвої діяльності: визначайте головне, створюйте різні види опор: плани, схеми, малюнки, використовуйте асоціації.

- При кожному читанні матеріалу ставте основну мету: пригадати те, що вивчалося на уроках, узагальнити, перевірити рівень засвоєння.

- Використовуйте різні види читання: повільне з обдумуванням, вибіркове, оглядове. Це дозволить економити час та краще усвідомити зміст матеріалу.

- Виконуйте якомога більше практичних вправ та тестів, це дозволить удосконалити ваші уміння та навички. Про це особливо слід турбуватися при підготовці до зовнішнього оцінювання, яке проводиться на тестовій основі.

- Залиште вільний день напередодні екзамену, щоб ще раз переглянути матеріал та окремо зупинитися на складних питаннях.

Психолого-педагогічні рекомендації для учнів 9 класу щодо підготовки до державної підсумкової атестації:

- Спочатку підготуй місце для занять: прибери зі столу зайві речі, зручно розташуй потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п.

- Склади план занять. Для початку визнач: хто ти - "сова" або "жайворонок", і в залежності від цього максимально використовуй ранкові або вечірні години. Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися.

- Не бійся помилок. Не помиляється той, хто нічого не робить. Ті люди, які налаштовані на успіх, досягають у житті значно більшого, ніж ті, які намагаються уникати невдач.

- Завчасно ознайомся з процедурою проходження державної підсумкової атестації, а також з правилами виконання роботи.

- Потренуйся розв'язувати завдання у формі, яка буде використана під час атестації; спробуй вдома розрахувати час на виконання одного такого завдання.

- Під час підготовки до державної підсумкової атестації чергуй розумову діяльність із руховою. Пам'ятай: увага і концентрація слабшають, якщо довго займатися одноманітною роботою.

- Відпочивай через кожні 40-50 хвилин занять (оптимально робити 10-хвилинні перерви).

- Для активної роботи мозку потрібно багато рідини, тому більше пий простої або мінеральної води, зеленого чаю.

- Дотримуйся режиму сну і відпочинку. При посилених розумових навантаженнях варто збільшити час сну на годину.

- Почни з найважчого, з того розділу, який знаєш найгірше. Але якщо тобі важко "розгойдатися", можна почати з того матеріалу, який тобі найбільше цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдеш до робочого ритму, і справа піде.

- Позбутися хвилювання у перші хвилини допоможе глибоке дихання: треба зробити вдих, потім повільний видих, уявляючи при цьому, що вдихаєш цілющий кисень, енергію, а видихаєш хвилювання, невпевненість.

- Якщо якесь завдання не можеш виконати одразу, не розгублюйся – спробуй повторити через якийсь час.

- Пам'ятай: перемога не завжди приходить до найсильнішого чи найспритнішого, але рано чи пізно вона приходить до того, хто вірить у себе.




Етапи визначення результатів тестування

Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з кожного предмета відбувається у декілька етапів.

1) ухвалення ключів відповідей та схем оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю (за їх наявності);

2) здійснення експертної оцінки завдань сертифікаційної роботи та підготовка висновків щодо порога "склав/не склав";

3) комп’ютерна обробка закодованих сертифікаційних робіт, а також аудиторних протоколів проведення зовнішнього незалежного оцінювання, карт спостереження за процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання в пункті проведення зовнішнього незалежного оцінювання;

4) перевірка екзаменаторами завдань відкритої форми з короткою або розгорнутою відповіддю;

5) розгляд фактів, що виявлені в ході обробки сертифікаційних робіт, документів пунктів зовнішнього оцінювання, які можуть вплинути на результат зовнішнього оцінювання;

6) визначення кількості тестових балів;

7) підготовка зведеної інформації про висновки регіональних експертних груп щодо порога «склав/не склав», статистичних характеристик результатів виконання сертифікаційних робіт;

8) ухвалення рішення про встановлення порога "склав/не склав" та таблиці за шкалою 100-200 балів;

9) переведення тестових балів в оцінки за рейтинговою шкалою 100-200 балів;

10) ухвалення таблиці за шкалою 1-12 балів (у разі проведення державної підсумкової атестації з певного предмета у формі зовнішнього оцінювання);

11) переведення тестових балів в оцінки за шкалою 1-12 балів;

12) персоналізація (декодування) сертифікаційних робіт учасників зовнішнього оцінювання, встановлення персональних результатів зовнішнього оцінювання та їх оголошення;

13) прийом та розгляд апеляційних заяв від учасників зовнішнього оцінювання.


Як тестові бали ЗНО будуть переведені в оцінки

Переведення тестових балів ЗНО в оцінки здійснюється на основі таблиці за рейтинговою шкалою 100-200 балів, а також таблиці за шкалою 1-12 балів у разі проведення державної підсумкової атестації з певного предмета у формі зовнішнього оцінювання.

Рейтингова шкала 100-200 балів, це множина чисел в інтервалі від 100 до 200 із кроком у 0,5.

Шкала є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування певного предмета.

Також шкала є справедливою, тобто учасники зовнішнього оцінювання, які набрали однакову кількість тестових балів із певного предмета, мають отримати за цією шкалою однакові оцінки.

Таблиця за шкалою 100-200 балів формується робочою групою Українського центру за допомогою комп’ютерного програмного засобу за еталонною шкалою, що застосовується до сукупності тестових балів за виконання сертифікаційних робіт із певного предмета (сесії зовнішнього оцінювання), значення яких більше або дорівнює значенню порога "склав/не склав".

Персоналізація результатів зовнішнього оцінювання здійснюється після завершення обробки та оцінювання всіх сертифікаційних робіт із певного предмета й передбачає їх декодування та встановлення персональних результатів зовнішнього оцінювання учасників ЗНО.

Складено на підставіПорядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого наказом МОН № 300 від 16.03.15 року.

Кiлькiсть переглядiв: 1146

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.